Па словах прэм'ера, перакідка транзіту беларускіх нафтапрадуктаў з балтыйскіх на расійскія парты стала добрым прыкладам таго, як у сціснутыя тэрміны атрымалася пры палітычнай падтрымцы падрыхтаваць лагістычную схему і захаваць эканамічную мэтазгоднасць для абедзвюх бакоў, якія задзейнічаныя ў транзіце.
Улічваючы вялікія аб'ёмы нафтавых грузапатокаў, задачу ўдалося вырашыць досыць аператыўна пры належнай матывацыі і зацікаўленасці як беларускага, так і расійскага бакоў, дадаў Галоўчанка.
"Мы пераарыентуем свае таварныя патокі па лагістычных калідорах расійскіх, мы зараз абмяркоўваем і на ўрадавым узроўні пашырэнне такой схемы пры тых умовах, што яны будуць выгадныя для беларускіх грузаадправіцеляў, і мы будзем зацікаўлены па максімуме задзейнічаць усю транспартна-лагістычную структуру Расійскай Федэрацыі", - паведаміў прэм'ер.
Па словах Галоўчанка, пераарыентацыя таварных патокаў на Расію асабліва актуальна ў цяперашніх умовах, калі "мы блізка падышлі да чарговага этапу нашай эканамічнай інтэграцыі ў рамках Саюзнай дзяржавы".
Нагадаем, прэзідэнты Расіі і Беларусі Уладзімір Пуцін і Аляксандр Лукашэнка ў чацвер сустракаюцца ў Маскве, галоўнай тэмай перамоў заяўлены двухбаковыя адносіны і ўмацаванне беларуска-расійскай інтэграцыі.
Чытайце таксама:
Беларусь хацела б пашырыць транспартны калідор да паўночных партоў РФ
РЧ абмяркоўвае з Беларуссю стварэнне сумеснай кампаніі
Лукашэнка расказаў, што будзе абмяркоўваць з Пуціным