https://bel.sputnik.by/20210908/belarus-khatsela-b-pashyryts-transpartny-kaldor-da-panochnykh-parto-rf-1056309268.html
Беларусь хацела б пашырыць транспартны калідор да паўночных партоў РФ
Беларусь хацела б пашырыць транспартны калідор да паўночных партоў РФ
Sputnik Беларусь
Рэспубліка займаецца пераарыентацыяй экспартных патокаў з партоў балтыйскіх рэспублік на расійскія. 08.09.2021, Sputnik Беларусь
2021-09-08T17:33+0300
2021-09-08T17:33+0300
2021-09-08T17:33+0300
саюзная дзяржава беларусі і расіі
транспарт
беларусь
расія
порт
раман галоўчанка
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/104111/53/1041115371_0:5:3001:1693_1920x0_80_0_0_bbcd39501b1b639f477450094d79bdad.jpg
МІНСК, 8 вер - Sputnik. Неабходна павялічыць прапускную транспартную здольнасць у бок расійскіх партоў на Паўночна-Заходнім напрамку, сказаў прэм'ер-міністр Беларусі Раман Галоўчанка на сустрэчы з кіраўніком РЧ Раманам Белазёравым, перадае карэспандэнт Sputnik.Па словах Галоўчанкі, беларускія ўлады зацікаўлены ў пашырэнні прапускной здольнасці транспартнай інфраструктуры РФ на Паўночна-Заходнім напрамку ў бок партоў.Раман Галоўчанка прапанаваў кіраўніку РЧ абмеркаваць у тым ліку з беларускімі калегамі, што неабходна зрабіць, каб павялічыць прапускную здольнасць на гэтым участку.Дзевяты транспартны калідор ахоплівае транспартную інфраструктуру ў Расіі, якая вядзе да марскіх партоў у Санкт-Пецярбургу, Усць-Лузе і Выбарзе.Прыклад добрага супрацоўніцтваКіраўнік беларускага ўрада нагадаў, што рэспубліка з'яўляецца транзітнай дзяржавай, таму супрацоўніцтва ў гэтай сферы з Расіяй мае вялікае значэнне.Пры гэтым большасць грузавых перавозак беларускай чыгункі звязаны з расійскай тэрыторыяй.Па словах Рамана Галоўчанка, за сем месяцаў бягучага года ў тавараабароце з Расіяй перавезена больш за 23 мільёнаў грузаў, практычна 104% да ўзроўню мінулага года.Прычым праект па перавалцы беларускіх нафтапрадуктаў праз расійскія парты ён назваў добрым прыкладам таго, як у сціснутыя тэрміны ўдалося прапрацаваць лагістычную схему і захаваць эканамічную мэтазгоднасць."Гэта прыклад таго, як у сціснутыя тэрміны пры дастатковай матывацыі можна вырашыць няпростую задачу. Упершыню ў нашай гісторыі мы вырашалі так хутка пытанне пераарыентацыі такіх аб'ёмаў", - асабліва адзначыў прэм'ер Беларусі.Раман Галоўчанка звярнуў увагу, што беларускія грузаадправіцелі зацікаўлены максімальна задзейнічаць усю транспартна-лагістычную сістэму Расіі.Чытайце таксама:
беларусь
расія
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Навіны
ru_BY
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/104111/53/1041115371_211:0:2766:1916_1920x0_80_0_0_ce9961da285642b1d3f1961b2b31687b.jpgSputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
транспарт, беларусь, расія, порт, раман галоўчанка
транспарт, беларусь, расія, порт, раман галоўчанка
Беларусь хацела б пашырыць транспартны калідор да паўночных партоў РФ
Рэспубліка займаецца пераарыентацыяй экспартных патокаў з партоў балтыйскіх рэспублік на расійскія.
МІНСК, 8 вер - Sputnik. Неабходна павялічыць прапускную транспартную здольнасць у бок расійскіх партоў на Паўночна-Заходнім напрамку, сказаў прэм'ер-міністр Беларусі Раман Галоўчанка на сустрэчы з кіраўніком РЧ Раманам Белазёравым, перадае карэспандэнт Sputnik.
Па словах Галоўчанкі, беларускія ўлады зацікаўлены ў пашырэнні прапускной здольнасці транспартнай інфраструктуры РФ на Паўночна-Заходнім напрамку ў бок партоў.
"У нас там ёсць праблемы. Гэта дзявяты агульнаеўрапейскі транспартны калідор. Доўгі час ён знаходзіўся ў рэзервовым стане. Цяпер яго трэба актываваць".
Раман Галоўчанка прапанаваў кіраўніку РЧ абмеркаваць у тым ліку з беларускімі калегамі, што неабходна зрабіць, каб павялічыць прапускную здольнасць на гэтым участку.
Дзевяты транспартны калідор ахоплівае транспартную інфраструктуру ў Расіі, якая вядзе да марскіх партоў у Санкт-Пецярбургу, Усць-Лузе і Выбарзе.
Прыклад добрага супрацоўніцтва
Кіраўнік беларускага ўрада нагадаў, што рэспубліка з'яўляецца транзітнай дзяржавай, таму супрацоўніцтва ў гэтай сферы з Расіяй мае вялікае значэнне.
Пры гэтым большасць грузавых перавозак беларускай чыгункі звязаны з расійскай тэрыторыяй.
Па словах Рамана Галоўчанка, за сем месяцаў бягучага года ў тавараабароце з Расіяй перавезена больш за 23 мільёнаў грузаў, практычна 104% да ўзроўню мінулага года.
"З-за вядомых абставін мы пераарыентуем свае таварныя патокі па расійскіх калідорах. У гэтай сувязі роля грузавога транспарту і асабліва расійскай яго часткі мае вялікае значэнне", - канстатаваў ён.
Прычым праект па перавалцы беларускіх нафтапрадуктаў праз расійскія парты ён назваў добрым прыкладам таго, як у сціснутыя тэрміны ўдалося прапрацаваць лагістычную схему і захаваць эканамічную мэтазгоднасць.
"Гэта прыклад таго, як у сціснутыя тэрміны пры дастатковай матывацыі можна вырашыць няпростую задачу. Упершыню ў нашай гісторыі мы вырашалі так хутка пытанне пераарыентацыі такіх аб'ёмаў", - асабліва адзначыў прэм'ер Беларусі.
Раман Галоўчанка звярнуў увагу, што беларускія грузаадправіцелі зацікаўлены максімальна задзейнічаць усю транспартна-лагістычную сістэму Расіі.
Латвія адмовіла Беларусі ў прававой дапамозе па справе аб генацыдзе
Літва забараніла вываз самазвалаў БелАЗ у Чылі