Сцягі Беларусі і Расіі - Sputnik Беларусь, 1920, 06.07.2021
Саюзная дзяржава Беларусі і Расіі
Як сёння развіваецца Саюзная дзяржава? Якія рашэнні прымаюцца для паляпшэння жыцця грамадзян Беларусі і Расіі? Апошнія навіны аб супрацоўніцтве Мінска і Масквы чытайце ў матэрыялах Sputnik.

Беларусь хацела б пашырыць транспартны калідор да паўночных партоў РФ

© Sputnik / Алексей Даничев / Перайсці ў фотабанкНа тэрыторыі ўніверсальнага перагрузачнага комплексу ў марскім гандлёвым порце Усть-Луга
На тэрыторыі ўніверсальнага перагрузачнага комплексу ў марскім гандлёвым порце Усть-Луга - Sputnik Беларусь, 1920, 08.09.2021
Рэспубліка займаецца пераарыентацыяй экспартных патокаў з партоў балтыйскіх рэспублік на расійскія.
МІНСК, 8 вер - Sputnik. Неабходна павялічыць прапускную транспартную здольнасць у бок расійскіх партоў на Паўночна-Заходнім напрамку, сказаў прэм'ер-міністр Беларусі Раман Галоўчанка на сустрэчы з кіраўніком РЧ Раманам Белазёравым, перадае карэспандэнт Sputnik.
Па словах Галоўчанкі, беларускія ўлады зацікаўлены ў пашырэнні прапускной здольнасці транспартнай інфраструктуры РФ на Паўночна-Заходнім напрамку ў бок партоў.
"У нас там ёсць праблемы. Гэта дзявяты агульнаеўрапейскі транспартны калідор. Доўгі час ён знаходзіўся ў рэзервовым стане. Цяпер яго трэба актываваць".
Раман Галоўчанка прапанаваў кіраўніку РЧ абмеркаваць у тым ліку з беларускімі калегамі, што неабходна зрабіць, каб павялічыць прапускную здольнасць на гэтым участку.
Дзевяты транспартны калідор ахоплівае транспартную інфраструктуру ў Расіі, якая вядзе да марскіх партоў у Санкт-Пецярбургу, Усць-Лузе і Выбарзе.

Прыклад добрага супрацоўніцтва

Кіраўнік беларускага ўрада нагадаў, што рэспубліка з'яўляецца транзітнай дзяржавай, таму супрацоўніцтва ў гэтай сферы з Расіяй мае вялікае значэнне.
Пры гэтым большасць грузавых перавозак беларускай чыгункі звязаны з расійскай тэрыторыяй.
Па словах Рамана Галоўчанка, за сем месяцаў бягучага года ў тавараабароце з Расіяй перавезена больш за 23 мільёнаў грузаў, практычна 104% да ўзроўню мінулага года.
"З-за вядомых абставін мы пераарыентуем свае таварныя патокі па расійскіх калідорах. У гэтай сувязі роля грузавога транспарту і асабліва расійскай яго часткі мае вялікае значэнне", - канстатаваў ён.
Прычым праект па перавалцы беларускіх нафтапрадуктаў праз расійскія парты ён назваў добрым прыкладам таго, як у сціснутыя тэрміны ўдалося прапрацаваць лагістычную схему і захаваць эканамічную мэтазгоднасць.
"Гэта прыклад таго, як у сціснутыя тэрміны пры дастатковай матывацыі можна вырашыць няпростую задачу. Упершыню ў нашай гісторыі мы вырашалі так хутка пытанне пераарыентацыі такіх аб'ёмаў", - асабліва адзначыў прэм'ер Беларусі.
Раман Галоўчанка звярнуў увагу, што беларускія грузаадправіцелі зацікаўлены максімальна задзейнічаць усю транспартна-лагістычную сістэму Расіі.
Чытайце таксама:
Латвія адмовіла Беларусі ў прававой дапамозе па справе аб генацыдзе
Літва забараніла вываз самазвалаў БелАЗ у Чылі
Літва агучыла новыя планы па ўзвядзенні "калючага плота" з Беларуссю
Стужка навiн
0
Спачатку новыяСпачатку старыя
loader
У эфіры
Заголовок открываемого материала