У панядзелак прэзідэнт Беларусі Аляксандр Лукашэнка на сустрэчы з дзяржсакратаром Саюзнай дзяржавы Дзмітрыем Мезенцавым зноў звярнуў увагу на неабходнасць стварэння саюзнага медыяхолдынга, які б адпавядаў духу часу і пачаў працаваць у першай палове 2023 года.
Аб дэталях працы будучага агульнага СМІ Саюзнай дзяржавы разважае гендырэктар інфармацыйнага агенцтва "Мінск-Навіны", старшыня Беларускага саюза журналістаў Андрэй Крывашэеў.
"Любая саюзная праграма, ініцыятыва, вялікі саюзны праект у лагістыцы, у мікраэлектроніцы, у энергетыцы патрабуе інфармацыйнага суправаджэння. Так працуе сучаснае медыйнае, інфармацыйна-рухомае грамадства. Калі пра нейкі праект слаба расказваецца ў СМІ і новых медыя, то гэта падзея сыходзіць з грамадскага абмеркавання, з парадку дня і не ўплывае на рэальныя настроі грамадзян Саюзнай дзяржавы. Менавіта таму на саюзным медыйным рынку патрэбен новы сур’ёзны гулец", - упэўнены субяседнік Sputnik.
Паводле слоў Крывашэева, на розных дыскусійных пляцоўках апошнім часам актыўна абмяркоўвалася праца будучага холдынга ў прасторы сучасных месенджараў, але пры гэтым, лічыць ён, нельга адыходзіць ад традыцыйных журналісцкіх фарматаў.
"Па-ранейшаму на першым месцы па спосабе атрымання інфармацыі застаецца тэлебачанне, а значыць саюзны медыяхолдынг павінен быць тэлевізійным, сур’ёзнае значэнне маюць публікацыі ў традыцыйных газетных і часопісных фарматах, важны і радыёфармат", - лічыць Крывашэеў.
Каментарый старшыні праўлення Беларускага саюза журналістаў Андрэя Крывашэева слухайце ў аўдыёзапісе на радыё Sputnik Беларусь.
>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь
Таксама на Sputnik:
Мезенцаў: Беларусь і Расія прымуць канцэпцыю інфармацыйнай бяспекі
Лукашэнка прапанаваў павялічыць фінансаванне саюзных праграм
КДК і Падліковая палата РФ абмеркавалі інтэграцыю, санкцыі і медыяхолдынг