МІНСК, 10 кра – Sputnik. Краіны ЕАЭС працягваюць абмяркоўваць, якім чынам у саюзе будзе ўкараняцца сістэма выкліку на месца аварыі экстранных службаў, паведаміў міністр па тэхнічным рэгуляванні Еўразійскай эканамічнай камісіі Віктар Назаранка падчас відэамоста ў мультымедыйным прэс-цэнтры Sputnik.
Паводле яго слоў, тэхнічным рэгламентам, які найбольш абмяркоўваецца, стаў дакумент, які датычыцца аўтамабільных транспартных сродкаў.
"Гэта звязана не толькі з тым, што гэты від прадукцыі распаўсюджаны, а з тым, што гэтая галіна і гэтая сфера аказалася самай уразлівай і найбольш пацярпелай у рамках прыняцця цэлага шэрага рашэнняў, якія звязаны з сучаснымі эканамічнымі ўмовамі", - растлумачыў Назаранка падчас відэамоста Масква – Мінск – Астана – Бішкек – Ерэван на тэму: "Забеспячэнне бяспекі прадукцыі на адзіным рынку ЕАЭС"
Як адзначыў міністр, краіны ЕАЭС з году ў год паслядоўна ідуць па шляху павышэння патрабаванняў да аўтатранспартных сродкаў, пераходзяць на новыя экалагічныя класы і новыя сістэмы ў адпаведнасці з намечанымі раней планамі.
"Але калі нашы галіны аўтамабілебудавання аказаліся ў складанай эканамічнай сітуацыі, спатрэбілася карэкціроўка стратэгіі, і ўсе краіны ЕАЭС сфармуліравалі свае праблемы, якія ёсць у гэтай галіне. А ў кожнай краіны яны свае", - сказаў прадстаўнік ЕЭК.
Паводле яго слоў, больш за ўсё цяжкасцей адчулі галіны аўтамабілебудавання Беларусі і Расіі. Усе гэтыя праблемы былі сфармуліраваны і на пляцоўцы ЕЭК выпрацаваны адзіныя ўзгодненыя падыходы.
Назаранка таксама паведаміў, што тэмай, якая найбольш абмяркоўваецца сярод аўтамабілебудаўнікоў і імпарцёраў гэтай прадукцыі ў краінах саюза, стала сістэма выкліку на месца аварыі ў аўтаматычным рэжыме экстраных службаў.
"Мы былі на стадыі паўнацэннага пераходу да выкарыстання гэтых сістэм, але вельмі шмат было зваротаў, некаторыя краіны прасілі яе не ўстанаўліваць або не ўстанаўліваць з дааснашчэннем. Таму ЕЭК стала пляцоўкай, дзе ўсе зацікаўленыя пастаянна абмяркоўваюць гэтае пытанне. І сёння ўжо дзейнічае шэраг рашэнняў, якія распісваюць тэрміны, камплектацыю і іншыя крокі", - распавёў ён.
Міністр лічыць, што выгада пляцоўкі ЕЭК відавочна, бо на яе базе краіны абмяркоўваюць, што можна ўкараніць, а што не.
"Важна разумець, што на чале гэтага працэсу трэба не проста забяспечыць вытворчасць транспартных сродкаў, а гарантаваць бяспеку гэтай прадукцыі", - падкрэсліў прадстаўнік камісіі.
>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь
Таксама на Sputnik:
Як гарантаваць бяспеку прадукцыі на адзіным рынку ЕАЭС – відэа
Агульны каршэрынг для Саюзнай дзяржавы прапануе дэпутат з Расіі
Ліхачы і нецвярозыя вадзіцелі: ДАІ аб выніках рэйдаў па маршрутках