Саюзная дзяржава Беларусі і Расіі

Мезенцаў: інжынерныя ВНУ Беларусі і Расіі ўмацоўваюць супрацоўніцтва

Паводле слоў дзяржсакратара Саюзнай дзяржавы, якасна падрыхтаваныя інжынерныя кадры патрэбны для выканання адной з ключавых саюзных праграм.
Sputnik
МІНСК, 25 кас – Sputnik. Якасць падрыхтоўкі інжынераў павінна адпавядаць патрабаванням часу, заявіў журналістам дзяржаўны сакратар Саюзнай дзяржавы Расіі і Беларусі Дзмітрый Мезенцаў, перадае Sputnik.
Менавіта для гэтага, паводле слоў дзяржсакратара, умацоўваецца традыцыя асаблівай практыкі адносін інжынерных ВНУ дзвюх краін.
Мезенцаў нагадаў, што ў нядаўнім мінулым прэзідэнты Расіі і Беларусі Уладзімір Пуцін і Аляксандр Лукашэнка зацвердзілі 28 саюзных праграм (дарожных карт інтэграцыі). Адна з ключавых мяркуе стварэнне адзінай прамысловай палітыкі.
"Гэта немагчыма зрабіць без уключанасці тысяч маладых грамадзян Расіі і Беларусі, якія маюць добрую, якасную, сучасную адукацыю", - падкрэсліў дзяржсакратар.
Ён таксама звярнуў увагу, што прэм’ер-міністр Расіі, старшыня Саўміна Саюзнай дзяржавы Міхаіл Мішусцін падпісаў важны дакумент – Саюзную стратэгію навукова-тэхнічнага развіцця да 2035 года.
Нагадаем, што Мезенцаў бярэ ўдзел у ХII Форуме ВНУ інжынерна-тэхналагічнага профілю Саюзнай дзяржавы (СД), які сёння праходзіць у Мінску на базе Беларускага нацыянальнага тэхнічнага ўніверсітэта.
Арганізаваны форум Саюзнай дзяржавай пры падтрымцы Міністэрства адукацыі Беларусі і Міністэрства адукацыі і навукі Расіі.
З 2023 года форум уваходзіць у план пастаянных мерапрыемстваў СД. Мэты – папулярызацыя інжынернай адукацыі, прыцягненне моладзі ў навуку, стварэнне міжвузаўскай платформы па прыярытэтных напрамках развіцця навукі і тэхнікі і гэтак далей.
>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"
Таксама на Sputnik:
Грызлоў: у Беларусі можа з’явіцца больш філіялаў расійскіх ВНУ
ВНУ Расіі чакаюць беларускіх студэнтаў – відэа
Лукашэнка: час заканчваць з рэформамі ў адукацыі