Самахвалаў: схемы з’яўляюцца галоўным ворагам Тelegram-канала

Эксперт звярнуў увагу на тое, што аўтар для канала павінен прыдумаць сваю разыначку, у той жа час варта адмовіцца ад усёй неабавязковай інфармацыі.
Sputnik
МІНСК, 9 кра – Sputnik. Размяшчаючы навіны ў Тelegram-канале, важна задаваць пытанне, чаму людзі павінны чытаць менавіта гэты канал, заявіў шэф-рэдактар ​​Дырэкцыі мультымедыйных цэнтраў Sputnik у краінах блізкага замежжа і Балтыі медыягрупы "Россия сегодня" Аляксандр Самахвалаў у прэс-цэнтры Sputnik Беларусь.
Ён адзначыў, што адзінай схемы працы ці правіл няма.
На яго думку, у сучасным Тelegram-канале лішніх пастоў не павінна быць. Чытачы адпісваюцца ад каналаў, якія завальваюць іх непатрэбнай інфармацыяй.

"Схемы – адзін з галоўных ворагаў Тelegram-канала. Тут павінна быць пэўнае пачуццё дарэчнасці. Важна знайсці свой вугал падачы, каб гэтая навіна адрознівалася ад масы, або даваць у развіцці з прывязкай. Самае галоўнае пытанне, якое мы павінны сабе задаваць, ставячы навіны ў канал, чаму людзі павінны чытаць менавіта нас", - сказаў эксперт.

Майстар-клас SputnikPro 9 красавіка 2024 года
Самахвалаў удакладніў, што ў Telegram-канале павінна быць нейкая разыначка. У той самы час трэба адмаўляцца ад усёй неабавязковай інфармацыі. Не лішнімі будуць і вялікія аб’ёмныя матэрыялы, але іх трэба правільна афармляць.
"Так званы рэсурс Telegraph, куды мы ўкладваем вялікі тэкст і даем у канале спасылку на яго. Чалавек пераходзіць па спасылцы, застаючыся ў Тelegram. Вельмі важна, каб ён не сыходзіў. Даваць аналітычныя артыкулы трэба, але галоўнае не часціць. Таксама дадзены пост павінен быць напісаны простай мовай. Складаную рэч растлумачыць чытачу простай мовай – гэта мастацтва, такія пасты запатрабаваны", - дадаў эксперт.
Самахвалаў падкрэсліў, што яму падабаецца дапытлівасць беларускай аўдыторыі і ён заўсёды рад прыязджаць у Беларусь і дзяліцца вопытам.
Майстар-клас SputnikPro 9 красавіка 2024 года
SputnikPro – міжнародны асветніцкі праект у галіне медыя, ініцыяваны агенцтвам Sputnik. Гэта сістэма ўнікальных семінараў, лекцый і майстар-класаў лепшых расійскіх і замежных медыяменеджараў, экспертаў і вядучых спецыялістаў агенцтва для журналістаў, прэс-сакратароў, блогераў і студэнтаў старэйшых курсаў профільных аддзяленняў ВНУ.
Навучальныя модулі SputnikPro прайшлі ўжо ў 24 краінах: ад Арменіі да Індыі, ад Грэцыі да Кітая. Усяго з сакавіка 2018 года ў праекце прынялі ўдзел больш за 10 тысяч чалавек з 80 краін.
>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"
Эксперт назваў самую вялікую памылку пры працы ў Тelegram