МІНСК, 14 сту – Sputnik. Айчынныя кампаніі заключылі камерцыйныя кантракты з замежнымі партнёрамі на суму каля 1 млрд рублёў у эквіваленце, паведаміла дырэктар выставачнага УП "Белінтэрэкспа" БелГПП Наталля Кураш, перадае карэспандэнт Sputnik.
"Па нашай інфармацыі, на выставах, якія праводзіла "Белінтэрэкспа", каля 1 млрд рублёў у эквіваленце. Сума кантрактаў і валюта кантрактаў у кожным выпадку розная. Гэта прыкладная лічба па 2024 годзе", - сказала яна, адказваючы на пытанне Sputnik, падчас прэс-канферэнцыі ў аўторак.
Старшыня Беларускай гандлёва-прамысловай палаты Міхаіл Мятлікаў у сваю чаргу адзначыў, што з улікам уведзеных санкцыі ў адносінах да шэрага айчынных прадпрыемстваў з боку партнёраў паступаюць просьбы не апублікаваць больш разгорнутыя сумы кантрактаў і канкрэтныя пастаўкі, каб не нашкодзіць бізнесу. Бо ў некаторых выпадках працуюць другасныя санкцыі.
Танзанія, Уганда, Філіпіны
У 2025 годзе беларускія кампаніі плануюць прыняць удзел у больш як 40 міжнародных выставах за мяжой. Гэта пляцоўкі ў Расіі, ААЭ, Турцыі, Пакістане, Японіі, Сінгапуры, Саудаўскай Аравіі, Кітаі і гэтак далей. З новых напрамкаў – Эфіопія, Намібія, Філіпіны, Тайланд.
"Мы хочам вярнуцца на нігерыйскую выставу, зараз праца ідзе з прадпрыемствамі. Вядома ж, Зімбабвэ, дзе мы ўжо з'яўляемся ганаровым госцем. Для нас новае – гэта Эфіопія, з якой мы зараз у перагаворах, Намібія... Таксама плануем вярнуцца ў Танзанію", - дадала Наталля Кураш.
Паводле яе слоў, айчынны брэнд Made in Belarus ужо вядомы ў многіх краінах, таму беларускую прадукцыю сёлета плануюць паказаць на розных сусветных пляцоўках. У першую чаргу размова ідзе аб прадуктах харчавання.
Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"