Выстава NAIS дае магчымасць спецыялістам з розных кампаній пазнаёміцца з інавацыямі ў галіне грамадзянскага авіябудавання, ацаніць узоры сучаснай тэхнікі і абсталяванне для мадэрнізацыі аэрапортаў, а таксама абмеркаваць будучыню грамадзянскай авіяцыі.
Сярод экспанатаў – не толькі гатовыя да выкарыстання ўзоры паветранай тэхнікі, але і прататыпы яе камплектуючых. Напрыклад, тут можна разгледзець вучэбна-трэніровачны самалёт PV-10 Tango, а таксама новы рухавік ПД-8 для Sukhoi Superjet, распрацаваны з удзелам вядучых авіяцыйных прадпрыемстваў Расіі, які прадставіла на выставе Аб’яднаная рухавікабудаўнічая карпарацыя "Ростех".
"Расія адна з нямногіх краін, здольных ствараць авіярухавікі. ПД-8 упершыню дэманструецца на выставе", - заявіў намеснік гендырэктара "Ростеха" Уладзімір Арцякоў.
Яшчэ адзін прыкметны экспанат – беларускі перонны аўтобус MA3 271, прызначаны для перавозкі пасажыраў у аэрапортах. На расійскім рынку ёсць дэфіцыт перонных (аэравакзальных) аўтобусаў. Падчас візіту губернатара Смаленскай вобласці ў Мінск у лістападзе мінулага года размова ішла аб стварэнні вытворчасці такіх аўтобусаў у Смаленску, што спросціць ім выхад на расійскі рынак.
Міжнародны фармат выставы дазваляе вытворцам з іншых краін лепш выявіць патрэбнасці расійскага авіярынку, а расійскім кампаніям знайсці замежных партнёраў для сумесных распрацовак і ацаніць гатовыя прапановы.
"Зыходзячы з мінулага года, мы зразумелі, што можам сапраўды ўдзельнічаць у вырашэнні шэрага праблем, якія пасля санкцый з’явіліся ў Расіі", - адзначыў удзельнік выставы з Ірана Араш Даудзі.
Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"