09:23 07 красавіка 2020
«Радыё Sputnik»
  • USD2.57
  • EUR2.78
  • 100 RUB3.37
Эканоміка
Атрымаць кароткую спасылку
1720

"Белавія" купляе ў лізінг тры самалёты новага пакалення Embraer. Яны не могуць замяніць Boeing 737 MAX на далёкіх і чартэрных пералётах, затое гэтыя лайнеры падабаюцца пасажырам - у іх вялікія багажныя паліцы.

МІНСК, 20 лют - Sputnik. Авіякампанія "Белавія" купляе ў лізінг тры самалёты новага пакалення Embraer E195-E2, паведамляе карэспандэнт Sputnik.

Асаблівасці самалётаў гэтага тыпу - вялікія паліцы для багажу і эканамічнасць - выдаткі на паліва ў такіх лайнераў ніжэй на чвэрць. Акрамя таго, самалёт дазваляе знізіць негатыўны эфект, які аказваюць пералёты на навакольнае асяроддзе.

"Авіякампанія "Белавія" паспяхова ажыццяўляе абнаўленне паветранага флоту на працягу некалькіх гадоў. У 2019 годзе мы атрымалі тры новыя самалёты Embraer-175, вясной 2020 года чакаем паступленне яшчэ аднаго Embraer-175, а ўжо ў снежні бягучага года наш парк папоўніцца абсалютна новым самалётам Embraer-195-E2", - распавёў гендырэктар "Белавія" Анатоль Гусараў.

Новыя самалёты паляцяць у Лондан, Астану, Мюнхен, Парыж, Сочы і Амстэрдам. Аднак замяніць Boeing 737 MAX гэты тып самалётаў не зможа, бо для далёкамагістральных пералётаў, а таксама для выканання чартэрных рэйсаў Belavia патрэбныя менавіта "Боінгі".

Калі ў Беларусь прыляцяць "Максы"?

Да гэтага часу ў флоце магло быць ужо чатыры "Максы". Гусараў спадзяецца, што да канца года самалёты гэтага тыпу ўжо з'явяцца ў парку "Белавія".

"Як і многія іншыя кампаніі мы сутыкнуліся з праблемамі ў пастаўках МАХ, але мы спадзяемся, што Boeing зможа вырашыць праблемы, з якімі сутыкнуўся", - сказаў гендырэктар кампаніі Анатоль Гусараў.

Праблемы з пастаўкамі ўплываюць і на фарміраванне летняга раскладу кампаніі. Часткова вырашыць, якія склаліся праблемы, паспрабуюць праз куплю на другасным рынку самалётаў Boeing-737/800. Плана "Б" на выпадак, калі самалёты не будуць пастаўлены да зімы, у кампаніі пакуль няма.

"Мы верым, што гэтыя самалёты будуць лётаць", - рэзюмаваў Гусараў.

Улетку 2018 года "Белавія" на авіясалоне ў Фарнбара заключыла з амерыканскай кампаніяй Air Lease Corporation лізінгавы дагавор, па якім у Беларусь з завода ў Сіэтле ў 2019-2020 гадах павінны былі паступіць найноўшыя самалёты Boeing. Аднак завяршэнне здзелкі было прыпынена пасля двух крушэнняў Boeing 737 MAX 8. Увесну 2019 года ў Мінтрансе заявілі, што гэтыя самалёты могуць быць перададзены Беларусі толькі пасля таго, як Еўрапейскае агенцтва па бяспецы палётаў здыме забарону на іх палёты.

У снежні 2019 года кіраўнік Міністэрства транспарту і камунікацый Беларусі Аляксей Аўраменка правёў сустрэчу з віцэ-прэзідэнтам кампаніі Boeing па продажах і маркетынгу камерцыйнага сектара ў Цэнтральнай Азіі і Расіі Грэгары Лакстоном. У рэспубліцы чакаюць, што два самалёты Boeing 737-800 і сем лайнераў новага пакалення Boeing 737 MAX 8 паступяць у 2020 годзе.

Кампанія Boeing 21 студзеня паведаміла, што вытворчасць самалётаў 737 MAX прыпынена на нявызначаны тэрмін, а вяртанне іх на лініі можа адбыцца ў сярэдзіне 2021 года.

Танны, яшчэ танней

У 2019 годзе кампанія ўвяла новую тарыфную сетку, якая дазволіла даць магчымасць для больш танных пералётаў. Перш кампанія адкрыла рэйс у лоукост-аэрапорт Бруселя. Зараз "Белавія" разглядае магчымасць выконваць палёты па мадэлі лоукост-перавозчыкаў. Адзін з кірункаў - Ізраіль.

"Мы вельмі спадзяемся калі не ў гэтым, то ў наступным годзе адкрыць два напрамкі па схеме лоукост", - распавёў Гусараў.

Аднак для гэтага кампаніі не хапае менавіта самалётаў - гаворка зноў пра пастаўкі "Максаў", а таксама пілотаў. У кампаніі вымушаны задзейнічаць у тым ліку замежных спецыялістаў.

Тэги:
Беларусь, "Белавія"

Галоўныя тэмы