МІНСК, 23 лют – Sputnik. Мінгарвыканкам патрабуе больш актыўна ўносіць прапановы па абсталяванні платных парковак у сталіцы.
Сёння ў Мінску працуюць пяць такіх месцаў, распавёў Sputnik намеснік генеральнага дырэктара ГА "Гаражы, аўтастаянкі і паркоўкі" Пётр Пруднікаў.
"Гэта агароджаныя шлагбаўмам тэрыторыі з паркаматамі: паркоўка ў Верхнім горадзе, каля рэстарана "Лідо" каля ЦУМа, па вуліцы Гікала, па вуліцы Талбухіна ад уезду з праспекта Незалежнасці і па вуліцы Харужай (насупраць дамоў-"кукуруз").
Усе паркоўкі запатрабаваныя. Іх стварэнне эканамічна абгрунтавана. І ўжо сябе апраўдала", - адзначыў ён.
Новыя платныя паркоўкі ў Мінску
У гэтым годзе, распавёў суразмоўца, у цэнтры сталіцы адкрыюцца яшчэ дзве платныя паркоўкі - на вуліцы Кірава, 8 (умяшчальнасцю да 90 машын) і ў раёне вуліцы Замкавай (на 250 аўто).
Першую абсталююць за кошт прыцягнутых інвестыцый. Другую - за кошт бюджэту.
Аплату за карыстанне паркоўкамі плануюць зрабіць бескантактавай, праз мадэрнізаваныя паркаматы. Дарэчы, падобная сістэма ўжо працуе на паркоўцы ў Верхнім горадзе.
Абсталяванне для парковак пакуль імпартнае. Але тэхнічнае начынне - айчыннае.
"Роўна як і абслугоўванне: для выбару кампаніі, якая абслугоўвае, праводзім спецыяльныя таргі", - распавёў Sputnik Пётр Пруднікаў.
Спецыяліст патлумачыў: каб паркоўка адкрылася, трэба вывучыць некалькі топавых паказчыкаў. Замовіць так званы "пашпарт паркоўкі". Перш за ўсё, высвятляць экалагічную бяспеку будучай пляцоўкі, далей - пралічаць загружанасць дарогі, даступнасць для карыстання.
"А гэта ўсё - шэраг узгадненняў. І на гэта патрэбны час", - сказаў на заканчэнне Пруднікаў.
На яго думку, апроч іншага, важна павышаць адказнасць аўтаўладальнікаў у пытанні абавязковай аплаты за карыстанне платнымі паркоўкамі. Пакуль гэта пытанне складана назваць стоадсоткава вырашаным.
Чытайце таксама:
- Транспартны падатак: колькі беларусаў заплаціць яго ў 2021-м
- "Будзем старацца выжыць": якія перспектывы ў таксі ў Беларусі?
- Новы аўтобус МАЗ з абеззаражнікам і "антысном" выпрабуюць у Сочы