МІНСК, 1 кра – Sputnik. Мінскі аўтамабільны завод адгрузіў Мінсктрансу першую партыю, якая складаецца з чатырох найноўшых дызельных аўтобусаў, паведаміла прэс-служба прадпрыемства.
Адзначаецца, што аўтобусы трэцяга пакалення МАЗ 303065 цалкам з нізкай падлогай і ў іх аптымальныя для Мінска памеры. Так, іх даўжыня складае 12,43 метра, шырыня - 2,55 метра, а вышыня - 3,1.
У аўтобус могуць зайсці 110 чалавек, праўда, усё залежыць ад камплектацыі, сядзячых месцаў прадугледжана 26.
Новы гарадскі транспарт мае турбадызельны рухавік класа Еўра-5 (Daimler), а таксама скрынку-аўтамат ZF.
Асабліва ў прэс-службе МАЗ адзначылі тое, што ў салоне аўтобуса прадумана месца на цэнтральнай пляцоўцы для людзей з абмежаванымі магчымасцямі, а таксама калясак. Таксама новая мадэль грамадскага транспарту абсталявана высоўнай платформай з электрапрывадам.
Пасажыры змогуць з дапамогай USB-партоў падзарадзіць падчас паездкі смартфоны. Месцы для зарадкі размешчаны на ўсіх радах сядзенняў.
У салоне працуе пяць ацяпляльнікаў і кандыцыянер. Прытым ён можа як астуджаць, так і грэць.
Для вадзіцеля прадугледжана зручнае і высокатэхналагічнае месца. Маецца новая прыборная панэль, камеры дазваляюць бачыць усё, што адбываецца ў салоне аўтобуса.
Таксама ў новым транспарце зменшана колькасць шуму і вібрацый падчас язды, канструкцыяй прадугледжаны шэраг сістэм дапамогі кіроўцу.
Раней паведамлялася, што аўтобус гэтай мадэлі прайшоў у студзені выпрабаванні ў Сочы. Тэставанне навінкі прайшло на Краснапалянскім маршруце №105Э і на гарадскіх маршрутах №12 і №17.
У "Сочыаўтатранс" адзначылі, што горад ужо на працягу 10 гадоў супрацоўнічае з Мінскім аўтазаводам. Беларускія аўтобусы зарэкамендавалі сябе за гэты час як надзейныя, якасныя, а таксама камфортныя для пасажыраў.
Чытайце таксама:
- Парк абнаўляецца: новыя аўтобусы і электробусы пачалі працаваць у Мінску
- Новы аўтобус МАЗ з абеззаражнікам і "антысном" выпрабуюць у Сочы
- Улады Мінска хочуць больш платных парковак у цэнтры сталіцы