14:52 23 лютага 2018
«Радыё Sputnik»
Аляксандр Лукашэнка

Лукашэнка расказаў дзецям са слабым слыхам, пра што марыць

© REUTERS/ Vasily Fedosenko
Грамадства
Атрымаць кароткую спасылку
7 0 0

Прэзідэнт упэўнены, што людзі з абмежаванымі магчымасцямі нічым не адрозніваюцца ад астатніх членаў грамадства, і ніхто не павінен на іх "паказваць пальцам".

МІНСК, 1 вер — Sputnik. Прэзідэнт Беларусі Аляксандр Лукашэнка падчас сустрэчы з выхаванцамі мінскай школы-інтэрната №13 для дзяцей з праблемамі слыху распавёў пра свае мары.

Кіраўнік краіны 1 верасня наведвае спецыяльную агульнаадукацыйную школу-інтэрнат №13 Мінска для дзяцей з парушэннем слыху.

"У мяне вельмі шмат жаданняў, але ў дадзены момант я мару, каб такія дзеці жылі разам з намі ў грамадстве і ніхто на іх не паказваў пальцам. Я не лічу, што яны людзі з абмежаванымі здольнасцямі або магчымасцямі. Нічога падобнага. Яны проста ледзь-ледзь адрозніваюцца ад нас, і я сёння пераканаўся ў гэтым", — прыводзіць словы Лукашэнкі БелТА.

Па запэўненні кіраўніка дзяржавы, палепшыць умовы жыцця для дзяцей з асаблівасцямі развіцця — адна з задач дзяржавы.

Лукашэнка адзначыў, што перад наведваннем школы-інтэрната хацеў сказаць яе выхаванцам і педагогам, што не ўпершыню бывае ў такіх установах адукацыі.

"Я вельмі шмат разоў бываў у падобных школах. Але сёння я ўпершыню для сябе адкрыў такую ​​рэч: ніякія вы не інваліды ці людзі з абмежаванымі здольнасцямі і магчымасцямі. Вы такія ж, як і мы, проста трошачкі адрозніваецеся ад нас. Хоць я і гэта стаўлю пад сумніў, убачыўшы тое, што вы сёння можаце. I самае галоўнае, што вы свабодна стасуецеся са сваімі выкладчыкамі і адзін з адным", — сказаў кіраўнік дзяржавы.

Ён даручыў вывучыць праблему занятасці маладых людзей з асаблівасцямі развіцця.

"Вядома, нас турбуе, які вы далей абераце шлях, і як ён складзецца. Я вам абяцаю, што тут праблем у вас не будзе. Мы дамовіліся, што ўрад яшчэ раз вывучыць праблему занятасці, каб вы ўсе знайшлі сваё месца ў жыцці, каб вы маглі працаваць і зарабляць для сябе і сваіх дзяцей", — паабяцаў прэзідэнт.

Правілы карыстанняКаментары

Галоўныя тэмы