12:41 20 верасня 2019
«Радыё Sputnik»
  • USD2.05
  • EUR2.27
  • 100 RUB3.20
Мікрафон у стыді радыё Sputnik

Guardian прынесла прабачэнні Sputnik за ілжывае абвінавачванне

© Sputnik / Владимир Сергеев
Грамадства
Атрымаць кароткую спасылку
11 0 0

Газета падазравала агенцтва ў публікацыі падробленай фатаграфіі пажару ў Нотр-Дам, аднак затым прызнала сваю памылку.

МІНСК, 6 жні - Sputnik. Брытанскае выданне The Guardian прызнала, што выставіла на адрас агенцтва Sputnik France ілжывае абвінавачванне з нагоды фатаграфіі пажару сабора Парыжскай Божай Маці.

Газета размясціла ў сваім Instagram публікацыю, у якой гаворыцца, што ў праекце Fake or for real? вінаваціць агенцтва ў распаўсюджванні фэйкавай ілюстрацыі было некарэктна.

"У эпізодзе шоу ад 19 красавіка мы выказалі здагадку, што фатаграфіі, якія былі распаўсюджаны ў момант пажару ў Нотр-Дам, былі падробленыя. Пазней з намі звязаўся уладальнік аўтарскіх правоў на гэтую фатаграфію - Sputnik France - і, прызнаючы, што яна не была фальшывай, мы просім прабачэння, што выказалі здагадку аб адваротным", - адзначае брытанскае выданне.

Буйны пажар ахапіў сабор Парыжскай Божай Маці ўвечары 15 красавіка. Агнём пашкодзіла апорную канструкцыю, знакаміты шпіль абрынуўся. Паводле інфармацыі парыжскіх уладаў, структура сабора і галоўныя творы мастацтва, якія захоўваліся ў ім, ацалелі. Спецыялісты прытрымліваюцца версіі, што прычынай пажару стала замыканне праводкі або непатушаная цыгарэта - у той час Нотр Дам быў на рамонце.

Прэзідэнт Францыі Эмануэль Макрон паабяцаў аднавіць адну з галоўных славутасцяў Парыжа. Дапамогу ў рэстаўрацыі і зборы сродкаў ужо прапанавалі буйныя міжнародныя кампаніі.

Тэги:
Sputnik, Францыя

Галоўныя тэмы