Інфаграфіка

Кіламетры за грошы

Падпісацца
Працягласць сеткі платных аўтадарог Беларусі на канец 2014 складала 1,2 тысячы кіламетраў. Да 2020 годзе ўлады рэспублікі разлічваюць павялічыць яе амаль да двух тысяч кіламетраў.

На некалькіх беларускіх участках міжнародных калідораў да гэтага часу будзе праведзена рэканструкцыя.

У прыватнасці, траса М6 ад Мінска да мяжы з Польшчай у пункце пропуску Брузгі стане платнай на ўсім працягу. Платным таксама стане праезд ад Мінска да Гомеля, па трасе М8 ад расійскай да ўкраінскай мяжы і на некаторых іншых напрамках. 

Аператарам, якія абслугоўваюць беларускія платныя дарогі, з'яўляецца аўстрыйская кампанія "Капш Тэлематыка Сервисыз", якая працуе пад брэндам BelToll.
Пра тое, як уладкованая іх сістэма аплаты праезду, — у інфаграфіцы Sputnik.

Трэба ведаць

Калі бартавая прылада падае любую колькасць сігналаў больш аднаго, BelToll не рэкамэндуе працягваць рух па платнай дарозе. Карыстальніку трэба патэлефанаваць на інфалінію і выканаць інструкцыі аператара.

Званок будзе зарэгістраваны, і рух транспартнага сродку да пункта абслугоўвання для выпраўлення сітуацыі ў далейшым не будзе кваліфікавацца як парушэнне. Часцей за ўсё такія інцыдэнты звязаны з недастатковым балансам на рахунку кліента і з няправільнай устаноўкай бартавой прылады, але, як гаворыцца, здараецца ўсякае.

Стужка навiн
0