МІНСК, 1 сак — Sputnik. Рэкламны ролік жаночай бялізны беларускай кампаніі MF з брутальнымі мужчынамі сабраў за некалькі дзён каля 170 тысяч праглядаў, паведамляе Sputnik.
Вытворца выпусціў рэкламу ў нядзелю, аднак усе звярнулі ўвагу на крэатыў Mark Formelle толькі напачатку тыдня.
Калі раней кампанію абвінавачвалі ў сэксізме за выкарыстанне сэксуальных дзяўчат у рэкламе, то зараз вытворца пайшоў ад зваротнага: для прасоўвання карункавай жаночай бялізны піяршчыкі Mark Formelle выкарыстоўвалі напаўголых напампаваныя мужчын.
Усяго за некалькі дзён ролік сабраў толькі на YouTube каля 170 тысяч праглядаў. Працягваюць відэа актыўна абмяркоўваць і ў сацыяльных сетках, а сваю ўвагу рэкламе надалі ўжо і замежныя СМІ.
Нягледзячы на станоўчую з большасці рэакцыю на ролік, незадаволеныя ўсё роўна знайшліся — некаторыя актывісткі ўжо назвалі яго таксама "сексісцкім" і асудзілі падобны піяр кампаніі.