МІНСК, 23 жні — Sputnik. Камунальнікі распавялі аб тым, як працуюць запушчаныя чат-боты Кантакт-цэнтра ЖКГ сталіцы ў папулярных месенджера Telegram і Viber. Цэнтр інфармацыйных тэхналогій (ЦІТ) Мінгарвыканкама ў сераду прэзентаваў новы спосаб сувязі камунальнікаў і мінчукоў — спецыяльныя боты ў папулярных месенджераў Telegram і Viber.
У тэставым рэжыме чат-боты працуюць ужо месяц, а цяпер сэрвісы ўжо даступныя ўсім. Камунальнікі распавялі аб пачатковым функцыянале сваіх новаўвядзенняў.
Так, пры дапамозе чат-ботаў можна даведацца статус разгляду пакінутай раней праз 115 заяўкі або скаргі — неабходна будзе ўвесці нумар заяўкі і свой адрас. У адказ прыйдзе паведамленне з актуальнай інфармацыяй з адказам на ваш запыт.
Можна таксама даведацца аб мінулых і будучых планавых адключэннях камунальных паслуг — напрыклад, гарачай вады.
Каб даведацца падобную інфармацыю, чат-робату неабходна адправіць назву сваёй вуліцы і нумар дома праз прабел, корпус — яшчэ праз прабел.
Так, для паведамлення не трэба будзе пісаць цалкам "Вуліца Якуба Коласа" — дастаткова проста "Коласа". Не трэба таксама пісаць словы "праспект", "тракт", "завулак" і іншыя падобныя.
У будучыні магчыма з'яўленне новых функцый у месенджера — напрыклад, магчымасць аўтаматычна інфармаваць грамадзян аб камунальных надзвычайных здарэннях у вас дома.
На дадзены момант чат-боты 115 даступныя толькі на рускай мове.