Фота

Генеральны прагон: якой будзе новая версія "Рамэа і Джульеты"

Якім будзе балет "Рамэа і Джульета" у новай рэдакцыі Валянціна Елізар'ева, які вярнуўся ў тэатр праз дзевяць гадоў адсутнасці, глядач даведаецца ўжо сёння.

Самая сумная аповесць на свеце паўстане перад гледачом у абноўленым выглядзе: 5 снежня на сцэне Вялікага тэатра Беларусі адбудзецца прэм'ера новай рэдакцыі балета "Рамэа і Джульета" ў пастаноўцы народнага артыста СССР і Беларусі лаўрэата Дзяржаўнай прэміі Рэспублікі Беларусь Валянціна Елізар'ева.

Упершыню п'еса пра веронскіх закаханых Уільяма Шэкспіра, якая пакладзена на музыку Сяргея Пракоф'ева, з'явілася на падмостках беларускага тэатра оперы і балета ў 1988 годзе - тую пастаноўку Елізар'ева хвалілі крытыкі і любілі гледачы.

Маэстра не раскрываў, якой будзе новая рэдакцыя балета, але абяцаў, што "копіяй і злепкам ранейшага гэты балет дакладна не будзе".

Глядзіце ў фотастужцы Sputnik кадры з генеральнага прагону спектакля.

© Photo : Михаил НестеровГенеральны прагон новай рэдакцыі балета "Рамэа і Джульета" ў пастаноўцы Валянціна Елізар'ева адбыўся напярэдадні прэм'еры.
Генеральны прагон новай рэдакцыі балета Рамэа і Джульета ў пастаноўцы Валянціна Елізар'ева адбыўся напярэдадні прэм'еры. - Sputnik Беларусь
1/22
Генеральны прагон новай рэдакцыі балета "Рамэа і Джульета" ў пастаноўцы Валянціна Елізар'ева адбыўся напярэдадні прэм'еры.
© Photo : Михаил НестеровУпершыню балет "Рамэа і Джульета" з'явіўся на беларускай сцэне ў 1988 годзе.
Упершыню балет Рамэа і Джульета з'явіўся на беларускай сцэне ў 1988 годзе. - Sputnik Беларусь
2/22
Упершыню балет "Рамэа і Джульета" з'явіўся на беларускай сцэне ў 1988 годзе.
© Photo : Михаил НестеровУ трох дзеяннях балета маэстра распавёў усе падзеі шэкспіраўскай гісторыі.
У трох дзеяннях балета маэстра распавёў усе падзеі шэкспіраўскай гісторыі. - Sputnik Беларусь
3/22
У трох дзеяннях балета маэстра распавёў усе падзеі шэкспіраўскай гісторыі.
© Photo : Михаил НестеровАд першага танца Рамэа і Джульеты да іх гібелі ў фамільным склепе Капулеці.
Ад першага танца Рамэа і Джульеты да іх гібелі ў фамільным склепе Капулеці. - Sputnik Беларусь
4/22
Ад першага танца Рамэа і Джульеты да іх гібелі ў фамільным склепе Капулеці.
© Photo : Михаил НестеровАбноўлены балет "Рамэа і Джульета" стане першай пастаноўкай Валянціна Елізар'ева пасля вяртання ў тэатр.
Абноўлены балет Рамэа і Джульета стане першай пастаноўкай Валянціна Елізар'ева пасля вяртання ў тэатр. - Sputnik Беларусь
5/22
Абноўлены балет "Рамэа і Джульета" стане першай пастаноўкай Валянціна Елізар'ева пасля вяртання ў тэатр.
© Photo : Михаил НестеровДырыжор-пастаноўшчык новай аўтарскай рэдакцыі - уладальнік медаля Францыска Скарыны Вячаслаў Чарнуха-Воліч.
Дырыжор-пастаноўшчык новай аўтарскай рэдакцыі - уладальнік медаля Францыска Скарыны Вячаслаў Чарнуха-Воліч. - Sputnik Беларусь
6/22
Дырыжор-пастаноўшчык новай аўтарскай рэдакцыі - уладальнік медаля Францыска Скарыны Вячаслаў Чарнуха-Воліч.
© Photo : Михаил НестеровЛібрэта, харэаграфія і пастаноўка - Валянціна Елізар'ева.
Лібрэта, харэаграфія і пастаноўка - Валянціна Елізар'ева. - Sputnik Беларусь
7/22
Лібрэта, харэаграфія і пастаноўка - Валянціна Елізар'ева.
© Photo : Михаил НестеровПрэм'ера адбудзецца ўжо сёння, 5 снежня.
Прэм'ера адбудзецца ўжо сёння, 5 снежня. - Sputnik Беларусь
8/22
Прэм'ера адбудзецца ўжо сёння, 5 снежня.
© Photo : Михаил НестеровВяртання Елізар'ева чакалі амаль дзесяць гадоў - у 2009 годзе выбітны беларускі харэограф і народны артыст Беларусі Валянцін Елізар'еў сышоў з калектыву, адмовіўшыся ад прапановы стаць галоўным балетмайстрам.
Вяртання Елізар'ева чакалі амаль дзесяць гадоў - у 2009 годзе выбітны беларускі харэограф і народны артыст Беларусі Валянцін Елізар'еў сышоў з калектыву, адмовіўшыся ад прапановы стаць галоўным балетмайстрам. - Sputnik Беларусь
9/22
Вяртання Елізар'ева чакалі амаль дзесяць гадоў - у 2009 годзе выбітны беларускі харэограф і народны артыст Беларусі Валянцін Елізар'еў сышоў з калектыву, адмовіўшыся ад прапановы стаць галоўным балетмайстрам.
© Photo : Михаил НестеровЗа многія гады выкладання ў Беларускай акадэміі музыкі, прафесарам якой ён з'яўляецца, Елізар'еў ужо стварыў плеяду вучняў - харэографаў, балетмайстраў.
За многія гады выкладання ў Беларускай акадэміі музыкі, прафесарам якой ён з'яўляецца, Елізар'еў ужо стварыў плеяду вучняў - харэографаў, балетмайстраў. - Sputnik Беларусь
10/22
За многія гады выкладання ў Беларускай акадэміі музыкі, прафесарам якой ён з'яўляецца, Елізар'еў ужо стварыў плеяду вучняў - харэографаў, балетмайстраў.
© Photo : Михаил НестеровХарэаграфія Елізар'ева заўсёды адрознівалася наватарствам, ён шукаў новыя цікавыя ідэі, здзіўляў нечаканымі рэжысёрскімі рашэннямі.
Харэаграфія Елізар'ева заўсёды адрознівалася наватарствам, ён шукаў новыя цікавыя ідэі, здзіўляў нечаканымі рэжысёрскімі рашэннямі. - Sputnik Беларусь
11/22
Харэаграфія Елізар'ева заўсёды адрознівалася наватарствам, ён шукаў новыя цікавыя ідэі, здзіўляў нечаканымі рэжысёрскімі рашэннямі.
© Photo : Михаил Нестеров30 гадоў таму тэатральныя крытыкі адклікаліся на пастаноўку "Рамэа і Джульета" выключна хвалебнымі рэцэнзіямі.
30 гадоў таму тэатральныя крытыкі адклікаліся на пастаноўку Рамэа і Джульета выключна хвалебнымі рэцэнзіямі. - Sputnik Беларусь
12/22
30 гадоў таму тэатральныя крытыкі адклікаліся на пастаноўку "Рамэа і Джульета" выключна хвалебнымі рэцэнзіямі.
© Photo : Михаил НестеровУ дуэльных сцэнах тады з'явіўся новы вобраз, які да Елізар'ева не вылучаў ні адзін лібрэтыст і пастаноўшчык.
У дуэльных сцэнах тады з'явіўся новы вобраз, які да Елізар'ева не вылучаў ні адзін лібрэтыст і пастаноўшчык. - Sputnik Беларусь
13/22
У дуэльных сцэнах тады з'явіўся новы вобраз, які да Елізар'ева не вылучаў ні адзін лібрэтыст і пастаноўшчык.
© Photo : Михаил НестеровГэта вобраз Варожасці, персаніфікаваны ў постацях шасці артыстаў. Іх пластыка выглядае як пародыя на танцавальныя маналогі рэальных герояў.
Гэта вобраз Варожасці, персаніфікаваны ў постацях шасці артыстаў. Іх пластыка выглядае як пародыя на танцавальныя маналогі рэальных герояў. - Sputnik Беларусь
14/22
Гэта вобраз Варожасці, персаніфікаваны ў постацях шасці артыстаў. Іх пластыка выглядае як пародыя на танцавальныя маналогі рэальных герояў.
© Photo : Михаил НестеровВарожасць - не проста вобраз, але паўнавартасная дзеючая асоба спектакля: менавіта Варожасць укладвае шпагі ў рукі прадстаўнікоў кланаў Мантэкі і Капулеці, яна нашэптвае Тыбальду падазрэнні аб Рамэа і яна на працягу ўсяго спектакля схіляецца над кожным зрынутым героем.
Варожасць - не проста вобраз, але паўнавартасная дзеючая асоба спектакля: менавіта Варожасць укладвае шпагі ў рукі прадстаўнікоў кланаў Мантэкі і Капулеці, яна нашэптвае Тыбальду падазрэнні аб Рамэа і яна на працягу ўсяго спектакля схіляецца над кожным зрынутым героем. - Sputnik Беларусь
15/22
Варожасць - не проста вобраз, але паўнавартасная дзеючая асоба спектакля: менавіта Варожасць укладвае шпагі ў рукі прадстаўнікоў кланаў Мантэкі і Капулеці, яна нашэптвае Тыбальду падазрэнні аб Рамэа і яна на працягу ўсяго спектакля схіляецца над кожным зрынутым героем.
© Photo : Михаил Нестеров"Наш спектакль пра каханне і нянавісць, аб шчырай дружбе і бессэнсоўнай варожасці, несмяротнай, як каханне, моцнай, як смерць, як вечнае пытанне, якое зноў і зноў задае сабе чалавецтва..." - казаў Валянцін Елізар'еў аб сваім новым тварэнні.
Наш спектакль пра каханне і нянавісць, аб шчырай дружбе і бессэнсоўнай варожасьці, несмяротнай, як каханне, моцнай, як смерць, як вечнае пытанне, якое зноў і зноў задае сабе чалавецтва... - казаў Валянцін Елізар'еў аб сваім новым тварэнні. - Sputnik Беларусь
16/22
"Наш спектакль пра каханне і нянавісць, аб шчырай дружбе і бессэнсоўнай варожасці, несмяротнай, як каханне, моцнай, як смерць, як вечнае пытанне, якое зноў і зноў задае сабе чалавецтва..." - казаў Валянцін Елізар'еў аб сваім новым тварэнні.
© Photo : Михаил НестеровУ тэатры спадзяюцца, што змены пойдуць на карысць спектаклю, бо ён як чалавек: нараджаецца, сталее, мяняецца.
У тэатры спадзяюцца, што змены пойдуць на карысць спектаклю, бо ён як чалавек: нараджаецца, сталее, мяняецца. - Sputnik Беларусь
17/22
У тэатры спадзяюцца, што змены пойдуць на карысць спектаклю, бо ён як чалавек: нараджаецца, сталее, мяняецца.
© Photo : Михаил НестеровПастаноўку Елізар'ева называлі акцёрскім балетным спектаклем, у якім харэограф не толькі здолеў прадэманстраваць каласальныя магчымасці сваіх артыстаў, але і раскрыў іх яркі артыстызм.
Пастаноўку Елізар'ева называлі акцёрскім балетным спектаклем, у якім харэограф не толькі здолеў прадэманстраваць каласальныя магчымасці сваіх артыстаў, але і раскрыў іх яркі артыстызм. - Sputnik Беларусь
18/22
Пастаноўку Елізар'ева называлі акцёрскім балетным спектаклем, у якім харэограф не толькі здолеў прадэманстраваць каласальныя магчымасці сваіх артыстаў, але і раскрыў іх яркі артыстызм.
© Photo : Михаил НестеровІ гэта тычыцца не толькі выканаўцаў цэнтральных персанажаў, пастаноўшчык здолеў падкрэсліць індывідуальнасць кожнага артыста кардэбалета.
І гэта тычыцца не толькі выканаўцаў цэнтральных персанажаў, пастаноўшчык здолеў падкрэсліць індывідуальнасць кожнага артыста кардэбалета. - Sputnik Беларусь
19/22
І гэта тычыцца не толькі выканаўцаў цэнтральных персанажаў, пастаноўшчык здолеў падкрэсліць індывідуальнасць кожнага артыста кардэбалета.
© Photo : Михаил НестеровСпектакль пазбаўляўся другарадных герояў. У гэтай трагедыі ўсе змешчаныя на сцэне адыгрываюць важную ролю.
Спектакль пазбаўляўся другарадных герояў. У гэтай трагедыі ўсе змешчаныя на сцэне адыгрываюць важную ролю. - Sputnik Беларусь
20/22
Спектакль пазбаўляўся другарадных герояў. У гэтай трагедыі ўсе змешчаныя на сцэне адыгрываюць важную ролю.
© Photo : Михаил НестеровАсоба варта адзначыць партытуру Сяргея Пракоф'ева, якая па праву лічыцца класікай музычнага тэатра ХХ стагоддзя.
Асоба варта адзначыць партытуру Сяргея Пракоф'ева, якая па праву лічыцца класікай музычнага тэатра ХХ стагоддзя. - Sputnik Беларусь
21/22
Асоба варта адзначыць партытуру Сяргея Пракоф'ева, якая па праву лічыцца класікай музычнага тэатра ХХ стагоддзя.
© Photo : Михаил НестеровГенеральны прагон завершаны, і зала замёрла ў чаканні прэм'еры.
Генеральны прагон завершаны, і зала замёрла ў чаканні прэм'еры. - Sputnik Беларусь
22/22
Генеральны прагон завершаны, і зала замёрла ў чаканні прэм'еры.
Стужка навiн
0
Спачатку новыяСпачатку старыя
loader
У эфіры
Заголовок открываемого материала
Міжнародны
InternationalEnglishАнглійскіMundoEspañolІспанскі
Еўропа
DeutschlandDeutschНямецкіFranceFrançaisФранцузскіΕλλάδαΕλληνικάГрэчаскіItaliaItalianoІтальянскіČeská republikaČeštinaЧэшскіPolskaPolskiПольскіСрбиjаСрпскиСербскіLatvijaLatviešuЛатышскіLietuvaLietuviųЛітоўскіMoldovaMoldoveneascăМалдаўскіБеларусьБеларускiБеларускі
Закаўказзе
АҧсныАҧсышәалаАбхазскіԱրմենիաՀայերենАрмянскіAzərbaycanАzərbaycancaАзербайджанскіХуссар ИрыстонИронауАсецінскіსაქართველოქართულიГрузінскі
Бліжні Усход
Sputnik عربيArabicАрабскіTürkiyeTürkçeТурэцкіSputnik ایرانPersianФарсіSputnik افغانستانDariДары
Цэнтральная Азія
ҚазақстанҚазақ тіліКазахскіКыргызстанКыргызчаКіргізскіOʻzbekistonЎзбекчаУзбекскіТоҷикистонТоҷикӣТаджыкскі
Усходняя і Паўднёва-Усходняя Азія
Việt NamTiếng ViệtВ'етнамскі日本日本語Японскі俄罗斯卫星通讯社中文(简体)Кітайскі俄罗斯卫星通讯社中文(繁体)Кітайскі
Паўднёвая Амерыка
BrasilPortuguêsПартугальскі