МІНСК, 2 сак - Sputnik. Беларуская чыгунка з 1 сакавіка пачала даваць даведачную інфармацыю кругласутачна, а таксама аказваць падтрымку пасажырам у вырашэнні ўсіх пытанняў, якія звязаны з пасажырскімі перавозкамі, паведамілі ў прэс-цэнтры БЧ.
Афіцыйна кантакт-цэнтр чыгункі адкрыўся ў ліпені 2018 года ў Магілёве. Работы па далучэнні да адзінага нумара "105" абласцей Беларусі працягваліся да цяперашняга часу. На завяршальным этапе на абслугоўванне кантакт-цэнтрам перакладзеныя абаненты Мінска.
"Цяпер з 1 сакавіка прадастаўленне даведачнай інфармацыі, браніраванне месцаў у пасажырскіх цягніках на тэрыторыі ўсёй рэспублікі ажыццяўляецца для абанентаў усіх аператараў сувязі", - падкрэслілі ў БЧ.
Спецыялісты кантакт-цэнтра садзейнічаюць у вырашэнні пытанняў, звязаных з абслугоўваннем кліентаў на вакзалах і ў пасажырскіх цягніках (для вырашэння пытання неабходна накіраваць запыт па электроннай пошце brail@rw.by або запоўніць форму "Задаць пытанне спецыялісту Кантакт-цэнтра" на сайце). Таксама ажыццяўляюць падтрымку карыстальнікаў Сістэмы продажу праз інтэрнэт (па электроннай пошце brail@rw.by і раздзел "Зваротная сувязь" на сайце), арганізуюць аказанне сітуацыйнай дапамогі асобам з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі па тэлефонах: (+37529) 7392547 (МТС), (+ 37529) 6592547 (Velcom), (+37525) 7392547 (Life), (37522) 2392547 (Белтэлекам) і электроннай пошце brail@rw.by.
Больш падрабязна азнаёміцца з пытаннямі, на якія дасць адказ кантакт-цэнтр БЧ, можна па спасылцы.