Вязовіч падзяліўся ўражаннямі ад выпрабаванняў "капотніка" ў Астрахані

Video Player is loading.
Бягучы час 0:00
/
Duration 0:00
Загрузка: 0%
Прагрэс: 0%
Тры патокі у эфіры
Час, які застаўся -0:00
 
1x
Капотный гоночный МАЗ команды "МАЗ-СПОРТавто"
0:44
Падпісацца
Жорсткае бездарожжа Астраханскага рэльефу дапаможа высветліць, ці ёсць недахопы ў канструкцыі, і застанецца час на іх выпраўленне перад удзелам у гонках.

МІНСК, 15 сак - Sputnik. Кіраўнік беларускай гоначнай каманды "МАЗ-СПОРТаўта" Сяргей Вязовіч распавёў, як праходзяць выпрабаванні новага каміёна капотнай кампаноўкі ў Астрахані, у эфіры тэлеканала "Расія 1".

Велізарны джып: прадстаўлены капотны грузавік МАЗ-СПОРТаўта - Sputnik Беларусь
"Велізарны джып": прадстаўлены капотны грузавік "МАЗ-СПОРТаўта"

У мінулы аўторак каманда паведаміла, аб тым, што гоначны "капотнік" пачалі выпрабоўваць у астраханскіх стэпах. Складаны рэльеф мясцовасці дазваляе зразумець, ці вытрымаюць асноўныя вузлы і агрэгаты павышаную нагрузку.

"Калі аўтамабілі вытрымліваюць астраханскі рэльеф, яны вытрымаюць любую гонку ў свеце", - распавёў Вязовіч.

Ён і яшчэ адзін пілот - Аляксей Вішнеўскі - выпрабоўваюць "капотнік". Гоншчыкі паставілі мэту праехаць як мінімум кіламетраж паўнавартаснага гоначнага ўчастка. Каміён "ганяюць" як па роўных участках, так і па жорсткім бездарожжы. І ў працэсе абкаткі выяўляюцца некаторыя недапрацоўкі, аднак, па словах МАЗаўцаў, яны неістотныя і выправіць іх можна, як гаворыцца, "на каленцы".

Больш у капотного МАЗа пераваг - кабіна, зрушаная да цэнтра, зніжае вібранагрузку на экіпаж, які ў ранейшых каміёнах трэсла нашмат мацней. Зручнасці дадае і аўтаматычная КПП.

Раней у камандзе адзначалі, што перад тым, як вырашаць, адпраўляць ці "капотнік" на "Дакар-2020", яго "абкатаць" на іншых ралі-рэйдах.

Стужка навiн
0