МІНСК, 9 ліп - Sputnik. Сувенірнай прадукцыі больш чым на мільён рублёў было прададзена за час II Еўрапейскіх гульняў у Беларусі, аб гэтым начальнік аддзела арганізацыі гандлю і грамадскага харчавання ГУСР Мінгарвыканкама Вольга Езапенкава паведаміла журналістам у аўторак.
Папярэднія вынікі правядзення II Еўрапейскіх гульняў 2019 года падвялі ў Мінску: спецыялісты распавялі, у прыватнасці, колькі грошай выдаткавалі замежныя госці на сувеніры.
"Падчас Еўрапейскіх гульняў рэалізавана сувенірнай прадукцыі на 1 мільён 220 тысяч рублёў", - паведаміла Вольга Езапенкава.
Па дадзеных ГУСР Мінгарвыканкама, сярэдні чэк пакупкі складаў ад 20 да 50 рублёў, а ў гандлёвых аб'ектах, размешчаных у вёсках спартсменаў, трацілі ў сярэднім па 100 рублёў.
Па словах прадстаўніка ГУПР Мінгарвыканкама, асобныя заўзятары здзяйснялі пакупкі нават на 600-1000 рублёў. Гаворка ідзе, як правіла, пра два або тры віды сувеніраў, але ў вялікай колькасці.
Так, прывяла прыклад Вольга Езапенкава, адна заўзятарка здзейсніла ў гандлёвым пункце куплю на 1000 рублёў: набывала сувеніры для сваякоў. Яе цікавасць выклікалі футболкі, тэкстыльная прадукцыя, цацкі "Лесік" і магніты.