Канцэртная праграма з твораў, напісаных у эпоху Адраджэння кампазітарамі-сучаснікамі Шэкспіра і Леанарда да Вінчы - гэта пэўная рызыка і адказнасць, распавядае суразмоўца Sputnik. Сапраўды, музыка напісана каля 500 гадоў таму, сёння гучыць рэдка і занадта ўжо адрозніваецца ад усяго таго, што мы прывыклі слухаць.
"Гэтай музыкай займаецца вузкае кола спецыялістаў, але наша задача - знайсці такі вельмі далікатны кампраміс, таму што мы вырашылі граць гэтую музыку на сучасных інструментах і не звяртацца да аўтэнтычных", - кажа Шышкоў.
Выбар музычных інструментаў суразмоўца Sputnik тлумачыць наступным чынам: хацелася б праз прызму нашага часу звярнуцца ў мінулае да эпохі Адраджэння і ўжо на сучасных інструментах выканаць творы, якія былі напісаны ў той перыяд. Такім чынам, музыкі спадзяюцца данесці да слухачоў каштоўнасць саміх твораў, а не прадэманстраваць ім музейныя экспанаты.
"Калі ўжо мы хочам рабіць гэта ў філармоніі і разлічваць на шырокую аўдыторыю, то мы вымушаны выкарыстоўваць сучасныя інструменты, якія больш яркія чыста дынамічна ў параўнанні з інструментаром мінулага. Інакш мы павінны ісці ў нейкія камерныя пакоі і граць для некалькіх дзясяткаў чалавек", - распавядае Шышкоў.
Сучасныя музычныя інструменты - гэта адзін з сюрпрызаў канцэрта "Цудоўны Рэнесанс", які пройдзе ў Мінску 30 студзеня. Іншым больш маштабным сюрпрызам павінен стаць склад музыкаў - ураджэнцаў Беларусі, якія ў апошнія гады гуляюць у самых знакамітых канцэртных залах Еўропы і дзеля сумеснага выступу прыедуць у Мінск. Поўны спіс імёнаў да апошняга моманту трымаецца ў сакрэце.