МІНСК, 30 сту - Sputnik. Пачатак рэканструкцыі аўтадарогі запланаваны на лета бягучага года, пра гэта распавёў міністр транспарту і камунікацый Аляксей Аўраменка.
Міністр назваў рэканструкцыю дарогі М7 Мінск-Вільня самым галоўным праектам гэтага года і нагадаў, што фінансы на яго рэалізацыю вылучыў Еўрапейскі інвестыцыйны банк.
"Работы на гэтым аб'екце пачнуцца летам, завяршыць яго мы павінны да 1 мая 2021 года", - цытуе яго "СБ".
Паводле яго слоў, плануецца выканаць поўную мадэрнізацыю аўтадарогі, таму кіроўцам прыйдзецца сутыкнуцца з часовымі нязручнасцямі. У прыватнасці, транзітнаму грузавому транспарту будзе прапаноўвацца некалькі варыянтаў аб'езду часткі трасы, якая рамантуецца. Легкавушкі па М7 праехаць з некаторым цяжкасцю, але ці змогуць, - дарога будзе перакрывацца часткамі.
Ён распавёў, што асноўныя работы на магістралі плануецца зрабіць ужо ў гэтым годзе, а "апошнія штрыхі" будуць унесены ў красавіку-маі 2021 года.
Другія дарогі
Акрамя тэмы M7, міністр распавёў, што ў бягучым годзе плануецца завяршыць рэканструкцыі дарогі Р53 ад Кургана Славы да Смалявічаў.
Да канца года плануецца скончыць участак дарогі М3, якая вядзе ад Плешчаніц у бок беларускай сталіцы. Таксама пачне рэалізавацца буйны праект з ЕБРР па рэканструкцыі 12 мастоў.
"Работы будуць ісці паэтапна, першыя чатыры аб'екты пачнем рабіць у гэтым годзе", - распавёў Аўраменка.
У дачыненні да найбуйнейшых трас краіны - "алімпійкі" (дарогі М1 / Е30) - у бягучым годзе будуць весціся перамовы з Азіяцкім банкам інфраструктурных інвестыцый, прадстаўнікі якога зацікаўленыя ў ажыццяўленні праекта. У дадзены момант, удакладніў кіраўнік Міністэрства транспарта, спецыялісты працуюць над распрацоўкай канцэпцыі.
Плануецца зрабіць "алімпійкі" без якіх-небудзь абмежаванняў - выключыць усе перасячэнні на адным узроўні, прыбраць пешаходныя пераходы. Рамонт будзе ісці паэтапна. У гэтым годзе плануецца толькі зрабіць тэхніка-эканамічнае абгрунтаванне і дамовіцца з інвестарам. Самі работы плануецца пачаць не раней 2021 года.