https://bel.sputnik.by/20211201/arganzatary-dakara-patlumachyl-chamu-maz-ne-pryme-dzel-u-gontsy-1058370072.html
Арганізатары "Дакара" патлумачылі, чаму МАЗ не прыме ўдзел у гонцы
Арганізатары "Дакара" патлумачылі, чаму МАЗ не прыме ўдзел у гонцы
Sputnik Беларусь
Французская кампанія, якая займаецца арганізацыяй ралі ў пустыні, знаходзіцца ў юрысдыкцыі Еўрапейскага саюза і вымушана падпарадкоўвацца рашэнням улад ЕС. 01.12.2021, Sputnik Беларусь
2021-12-01T09:23+0300
2021-12-01T09:23+0300
2021-12-01T09:23+0300
ес
ралі
"маз-спортаўто"
маз
"дакар"
сяргей вязовіч
кампанія
арганізатары
гонка
еўрапейскі саюз
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/104371/44/1043714498_0:52:1000:615_1920x0_80_0_0_8d5c00006af8c793a6d104c6a40ae723.jpg
МІНСК, 1 сне – Sputnik. Каманда "МАЗ-СПОРТаўта" не можа прыняць удзел у міжнароднай гонцы "Дакар-2022", таму што супраць беларускага завода МАЗ уведзены міжнародныя санкцыі, паведамілі ў прэс-службе арганізатара ралі-марафону кампаніі A.S.O.Раней 29 лістапада стала вядома, што завадскія каманды Мінскага аўтамабільнага завода зніклі са стартавай заяўкі на ўдзел у ралі.У прэс-службе французскай кампаніі адзначылі, што былі вымушаны паведаміць аб гэтым рашэнні кіраўніцтву Мінскага аўтамабільнага завода.Чаму "Дакар" і МАЗ разышліся"Дакар-2022" пройдзе з 2 па 14 студзеня ў Саудаўскай Аравіі, пралог гонкі стартуе 1 студзеня. Арганізатары на гэты раз паабяцалі ўдзельнікам новыя маршруты і больш пясчаных спецучасткаў. Агульная працягласць гонкі складзе 8375 кіламетраў, з якіх 4258 кіламетраў заяўлена на спецучасткі.У ліпені гэтага года Еўрасаюз увёў чацвёрты пакет санкцый у дачыненні да Беларусі, у спіску рэстрыкцый, акрамя шэрага беларускіх дзяржчыноўнікаў і бізнесменаў, былі і некалькі прадпрыемстваў, сярод якіх значыўся і МАЗ. Пазней завод падаў іск да Савета Еўрасаюза, аргументуючы гэта тым, што дзеянні ЕС не маюць ніякай падставы."МАЗ-СПОРТаўта" ўдзельнічае ў "Дакары" з 2012 года і ў апошнія гады пастаянна змагаецца за прызавыя месцы. Лепшыя вынікі каманды - гэта "серабро" (2018) і "бронза" (2020) яе лідара Сяргея Вязовіча.У гэтым годзе "чырвоныя зубры" цалкам перайшлі на грузавікі новай генерацыі і заяўлялі аб планах выступаць у "Дакары-2022" на трох каміёнах капотнай кампаноўкі, якія добра зарэкамендавалі сябе ў мінулых гонках.Таксама на Sputnik:
https://bel.sputnik.by/20211129/ponaya-nechakanasts-vyazovch-ab-stuatsy-z-maz-sportata--dakaram-1058320652.html
ес
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Навіны
ru_BY
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/104371/44/1043714498_56:0:944:666_1920x0_80_0_0_0288bd0f84844ec9029424b63270021f.jpgSputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
ес, ралі, "маз-спортаўто", маз, "дакар", сяргей вязовіч, кампанія, арганізатары, гонка, еўрапейскі саюз
ес, ралі, "маз-спортаўто", маз, "дакар", сяргей вязовіч, кампанія, арганізатары, гонка, еўрапейскі саюз
Арганізатары "Дакара" патлумачылі, чаму МАЗ не прыме ўдзел у гонцы
Французская кампанія, якая займаецца арганізацыяй ралі ў пустыні, знаходзіцца ў юрысдыкцыі Еўрапейскага саюза і вымушана падпарадкоўвацца рашэнням улад ЕС.
МІНСК, 1 сне – Sputnik. Каманда "МАЗ-СПОРТаўта" не можа прыняць удзел у міжнароднай гонцы "Дакар-2022", таму што супраць беларускага завода МАЗ уведзены міжнародныя санкцыі, паведамілі ў прэс-службе арганізатара ралі-марафону кампаніі A.S.O.
Раней 29 лістапада стала вядома, што завадскія каманды Мінскага аўтамабільнага завода зніклі са стартавай заяўкі на ўдзел у ралі.
"З прычыны мер, прынятых Еўрапейскім саюзам і закранаючых розныя беларускія юрыдычныя асобы, у тым ліку аўтавытворцы МАЗ, французскія ўлады праінфармавалі арганізатараў "Дакара", што для МАЗ юрыдычна немагчыма прыняць удзел у гонцы 2022 года", – прыводзіць "Чэмпіянат" паведамленне арганізатараў гонкі.
У прэс-службе французскай кампаніі адзначылі, што былі вымушаны паведаміць аб гэтым рашэнні кіраўніцтву Мінскага аўтамабільнага завода.
Чаму "Дакар" і МАЗ разышліся
"Дакар-2022" пройдзе з 2 па 14 студзеня ў Саудаўскай Аравіі, пралог гонкі стартуе 1 студзеня. Арганізатары на гэты раз паабяцалі ўдзельнікам новыя маршруты і больш пясчаных спецучасткаў. Агульная працягласць гонкі складзе 8375 кіламетраў, з якіх 4258 кіламетраў заяўлена на спецучасткі.
У ліпені гэтага года Еўрасаюз увёў чацвёрты пакет санкцый у дачыненні да Беларусі, у спіску рэстрыкцый, акрамя шэрага беларускіх дзяржчыноўнікаў і бізнесменаў, былі і некалькі прадпрыемстваў, сярод якіх значыўся і МАЗ. Пазней завод падаў іск да Савета Еўрасаюза, аргументуючы гэта тым, што дзеянні ЕС не маюць ніякай падставы.
"МАЗ-СПОРТаўта" ўдзельнічае ў "Дакары" з 2012 года і ў апошнія гады пастаянна змагаецца за прызавыя месцы. Лепшыя вынікі каманды - гэта "серабро" (2018) і "бронза" (2020) яе лідара Сяргея Вязовіча.
У гэтым годзе "чырвоныя зубры" цалкам перайшлі на грузавікі новай генерацыі і заяўлялі аб планах выступаць у "Дакары-2022" на трох каміёнах капотнай кампаноўкі, якія добра зарэкамендавалі сябе ў мінулых гонках.
Прагрэс ідзе, далей - толькі перамога: Вязовіч
пракаменціраваў "Дакар-2021"Сяргей Вязовіч на "капотніку"
выйграў бронзу "Дакара"Вязовіч распавёў Галоўчанку,
як збіраюць гоначныя МАЗы - відэа
Мара - гэта вяршыня пастамента:
Вязовіч пра свой вынік на "Дакары"