https://bel.sputnik.by/20220121/belaeranavgatsyya-abvnavachann-zsha-moguts-byts-chastkay-tssku-na-mnsk-1059673835.html
"Белаэранавігацыя": абвінавачанні ЗША могуць быць часткай ціску на Мінск
"Белаэранавігацыя": абвінавачанні ЗША могуць быць часткай ціску на Мінск
Sputnik Беларусь
Амерыканскае міністэрства юстыцыі выставіла абвінавачанні чатыром беларускім чыноўнікам, якія нібыта змовіліся выкарыстоўваць ілжывае мініраванне на борце... 21.01.2022, Sputnik Беларусь
2022-01-21T12:24+0300
2022-01-21T12:24+0300
2022-01-21T12:24+0300
мінск
зша
ryanair
самалёт
абвінавачанне
"белаэранавігацыя"
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/07e5/05/18/1047707285_0:0:3073:1728_1920x0_80_0_0_695849876dbb38703c67b4e8ecac05c7.jpg
МІНСК, 21 сту – Sputnik. Абвінавачанне амерыканскімі ўладамі супрацоўнікаў "Белаэранавігацыі" можа быць ціскам або правакацыяй перад абмеркаваннем канчатковай справаздачы ICAO, заявіў намеснік генеральнага дырэктара беларускага дзяржпрадпрыемства Алег Казючыц, супраць якога пададзены іск.Па словах Казючыца, ён не атрымліваў афіцыйнага апавяшчэння аб абвінавачаннях і даведаўся пра іх са СМІ.Гэты іск ён расцэньвае як "поўнае глупства" і не выключае, што ён прадстаўлены ў якасці ціску на Мінск, "каб справакаваць на нейкія ўчынкі, крокі, дзеянні" перад абмеркаваннем фінальнага даклада ICAO, якое намечана на 31 студзеня."Гэта, як мінімум, непрыгожа, несалідна, некарэктна, пераходзіць рамкі здаровага сэнсу", - сказаў на заканчэнне намеснік дырэктара "Белаэранавігацыі".Каму выставілі абвінавачанні?Мінюст ЗША, які выконвае таксама функцыі генпракуратуры, выставіў абвінавачанні супраць некалькіх службовых асоб, нібыта вінаватых у экстранай пасадцы борта Ryanair у Мінску ў траўні 2021 года.У спісак трапілі гендырэктар "Белаэранавігацыі" Леанід Чуро, яго намеснік Алег Казючыц і два супрацоўнікі дзяржбяспекі Беларусі, прозвішчы якіх не называюцца.Па версіі амерыканскіх улад, яны змовіліся выкарыстоўваць ілжывае мініраванне на борце Ryanair, каб змяніць маршрут рэйса і затрымаць беларускага грамадзяніна – былога рэдактара прызнанага ў Беларусі экстрэмісцкім Telegram-канала NEXTA Рамана Пратасевіча.Што вырашыла ICAOСамалёт авіякампаніі Ryanair выконваў рэйс з Афінаў у Вільнюс 23 траўня 2021 года і экстрана сеў у Мінску з-за паведамлення аб мініраванні (якое пазней не пацвердзілася).Еўрасаюз асудзіў пасадку ў Мінску борта ірландскай кампаніі, пасля чаго ўвёў абмежаванні на палёты як для еўрапейскіх авіякампаній над Беларуссю, так і для беларускіх – над Еўропай.Міжнародная арганізацыя грамадзянскай авіяцыі (ICAO) некалькі месяцаў збірала інфармацыю аб інцыдэнце, пасля чаго ў кастрычніку 2021-га апублікавала прамежкавую справаздачу, а ў студзені 2022-га выдала канчатковую справаздачу.У ёй заяўляецца, што інфармацыя аб бомбе на борце з'яўляецца наўмысна ілжывай, прычым распаўсюджванне гэтай інфармацыі не прыпісваецца якой-небудзь дзяржаве. Плануецца, што 31 студзеня ў Манрэалі справаздачу разгледзіць Савет ICAO і прыме далейшыя рашэнні па сітуацыі з авіяблакадай Беларусі.Чытайце таксама:
https://bel.sputnik.by/20220118/skorsk-prakamentsrava-spravazdachu-icao-pa-ntsydentse-z-ryanair-1059598060.html
мінск
зша
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Навіны
ru_BY
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/07e5/05/18/1047707285_0:0:2731:2048_1920x0_80_0_0_39dc62d2d6471867e8645ba6bed308d2.jpgSputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
мінск, зша, ryanair, самалёт, абвінавачанне, "белаэранавігацыя"
мінск, зша, ryanair, самалёт, абвінавачанне, "белаэранавігацыя"
"Белаэранавігацыя": абвінавачанні ЗША могуць быць часткай ціску на Мінск
Амерыканскае міністэрства юстыцыі выставіла абвінавачанні чатыром беларускім чыноўнікам, якія нібыта змовіліся выкарыстоўваць ілжывае мініраванне на борце Ryanair, каб змяніць маршрут рэйса.
МІНСК, 21 сту – Sputnik. Абвінавачанне амерыканскімі ўладамі супрацоўнікаў "Белаэранавігацыі" можа быць ціскам або правакацыяй перад абмеркаваннем канчатковай справаздачы ICAO, заявіў намеснік генеральнага дырэктара беларускага дзяржпрадпрыемства Алег Казючыц, супраць якога пададзены іск.
Па словах Казючыца, ён не атрымліваў афіцыйнага апавяшчэння аб абвінавачаннях і даведаўся пра іх са СМІ.
"Па тых публікацыях, якія я прачытаў, я пакуль не разумею, наколькі гэта ўсё афіцыйна, рэальна, можа, чыстай вады ціск ці правакацыя. Ніхто мяне афіцыйна не інфармаваў. Калі б зранку не паглядзеў навіны, можа, пра гэта і не ведаў б", - сказаў прадстаўнік прадпрыемства агенцтву РІА Навіны.
Гэты іск ён расцэньвае як "поўнае глупства" і не выключае, што ён прадстаўлены ў якасці ціску на Мінск, "каб справакаваць на нейкія ўчынкі, крокі, дзеянні" перад абмеркаваннем фінальнага даклада ICAO, якое намечана на 31 студзеня.
"Гэта, як мінімум, непрыгожа, несалідна, некарэктна, пераходзіць рамкі здаровага сэнсу", - сказаў на заканчэнне намеснік дырэктара "Белаэранавігацыі".
Каму выставілі абвінавачанні?
Мінюст ЗША, які выконвае таксама функцыі генпракуратуры, выставіў абвінавачанні супраць некалькіх службовых асоб, нібыта вінаватых у экстранай пасадцы борта Ryanair у Мінску ў траўні 2021 года.
У спісак трапілі гендырэктар "Белаэранавігацыі" Леанід Чуро, яго намеснік Алег Казючыц і два супрацоўнікі дзяржбяспекі Беларусі, прозвішчы якіх не называюцца.
Па версіі амерыканскіх улад, яны змовіліся выкарыстоўваць ілжывае мініраванне на борце Ryanair, каб змяніць маршрут рэйса і затрымаць беларускага грамадзяніна – былога рэдактара прызнанага ў Беларусі экстрэмісцкім Telegram-канала NEXTA Рамана Пратасевіча.
Самалёт авіякампаніі Ryanair выконваў рэйс з Афінаў у Вільнюс 23 траўня 2021 года і экстрана сеў у Мінску з-за паведамлення аб мініраванні (якое пазней не пацвердзілася).
Еўрасаюз асудзіў пасадку ў Мінску борта ірландскай кампаніі, пасля чаго ўвёў абмежаванні на палёты як для еўрапейскіх авіякампаній над Беларуссю, так і для беларускіх – над Еўропай.
Міжнародная арганізацыя грамадзянскай авіяцыі (ICAO) некалькі месяцаў збірала інфармацыю аб інцыдэнце, пасля чаго ў кастрычніку 2021-га апублікавала прамежкавую справаздачу, а ў студзені 2022-га выдала канчатковую справаздачу.
У ёй заяўляецца, што інфармацыя аб бомбе на борце з'яўляецца наўмысна ілжывай, прычым распаўсюджванне гэтай інфармацыі не прыпісваецца якой-небудзь дзяржаве. Плануецца, што 31 студзеня ў Манрэалі справаздачу разгледзіць Савет ICAO і прыме далейшыя рашэнні па сітуацыі з авіяблакадай Беларусі.
ICAO апублікавала справаздачу па інцыдэнце з рэйсам Ryanair у Мінску
Макей распавёў аб мігрантах, санкцыях і
інцыдэнце з Ryanair