https://bel.sputnik.by/20221213/fury-stayats-u-dva-rady-na-myazhy-transpartny-kalaps--vdea-1070046871.html
Фуры стаяць у два рады: на мяжы транспартны калапс – відэа
Фуры стаяць у два рады: на мяжы транспартны калапс – відэа
Sputnik Беларусь
Снегапады яшчэ больш ускладнілі сітуацыю з чэргамі фур, якія чакаюць уезду ў ЕС. Машын так шмат, што снегаўборачная тэхніка не можа патрапіць на некаторыя... 13.12.2022, Sputnik Беларусь
2022-12-13T10:48+0300
2022-12-13T10:48+0300
2022-12-13T10:48+0300
відэа
відэа
фуры
мяжа
транспарт
аўто
беларусь
снег
снегапад
надвор'е
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/07e6/0c/0c/1070034115_0:0:1920:1080_1920x0_80_0_0_bddae716f57ac298c29b773acc7f7153.jpg
У складаным становішчы апынуліся вадзіцелі вялікагрузаў з чаргі да пункта пропуску "Прывалка" на беларуска-літоўскай мяжы. У апошні месяц тут сабралася так шмат машын, што стаяць ім даводзіцца ў два рады, займаючы дзве абочыны двухпалоснай дарогі. Паміж імі – вузкі калідор, праз які можа праехаць толькі адна грузавая машына."Злева – фуры, справа – таксама фуры. Тут проста няма куды спіхваць снег. Коўш спіхваў яго на колы фур, яшчэ больш іх закопваючы", - растлумачыў кіроўца аднаго з вялікагрузаў з чаргі.Пасля вялікага снегападу тут не змагла працаваць снегаўборачная тэхніка. Цяжкія машыны на працягу ўсяго дня перыядычна захрасалі ў снежнай кашы. Іх даводзілася адкопваць і выцягваць з дапамогай іншых грузавікоў.Па словах вадзіцеляў, на такой заснежанай і слізкай дарозе фуры цяжка даецца нават самы малы ўздым. Не дапамагаюць і ланцугі, якія апранаюць на колы вялікагрузаў. Каб хаця б часткова ачысціць дарогу, вадзіцелі ўвесь дзень працавалі рыдлёўкамі. Але і гэта не асабліва дапамагло. Да канца панядзелка наспела рашэнне. Яго прапанаваў адзін з дальнабойшчыкаў з чаргі.Паводле яго слоў, калі ўсе вадзіцелі пойдуць насустрач і снегапад не ўзмоцніцца, такімі тэмпамі да раніцы яны змогуць пачысціць дарогу.Усяго каля пункта пропуску "Прывалка" ўезду ў Літву чакаюць больш за 500 фур. Тут няма электроннай чаргі і стаянкі з зонай чакання. Тут машыны проста стаяць уздоўж узбочыны. Усяго іх дзве – платная пачынаецца на 8-м кіламетры ад мяжы, тут стаяць вялікагрузы, якія маюць платныя пропускі на прыярытэтнае перасячэнне мяжы, даўжыня другой – каля трох кіламетраў, у яе становяцца ўсе астатнія фуры. Тэрмін чакання ў чэргах – больш за пяць сутак.>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik БеларусьТаксама на Sputnik:
беларусь
ес
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Навіны
ru_BY
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/07e6/0c/0c/1070034115_276:0:1716:1080_1920x0_80_0_0_6cb1d09b2f178affbc9b392b8c5c9f00.jpgSputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
відэа, фуры, мяжа, транспарт, аўто, беларусь, снег, снегапад, надвор'е, ес, видео
відэа, фуры, мяжа, транспарт, аўто, беларусь, снег, снегапад, надвор'е, ес, видео
Фуры стаяць у два рады: на мяжы транспартны калапс – відэа
Снегапады яшчэ больш ускладнілі сітуацыю з чэргамі фур, якія чакаюць уезду ў ЕС. Машын так шмат, што снегаўборачная тэхніка не можа патрапіць на некаторыя ўчасткі дарог ля мяжы. Як спраўляюцца кіроўцы, глядзіце ў відэасюжэце Sputnik.
У складаным становішчы апынуліся вадзіцелі вялікагрузаў з чаргі да пункта пропуску "Прывалка" на беларуска-літоўскай мяжы. У апошні месяц тут сабралася так шмат машын, што стаяць ім даводзіцца ў два рады, займаючы дзве абочыны двухпалоснай дарогі. Паміж імі – вузкі калідор, праз які можа праехаць толькі адна грузавая машына.
"Злева – фуры, справа – таксама фуры. Тут проста няма куды спіхваць снег. Коўш спіхваў яго на колы фур, яшчэ больш іх закопваючы", - растлумачыў кіроўца аднаго з вялікагрузаў з чаргі.
Пасля вялікага снегападу тут не змагла працаваць снегаўборачная тэхніка. Цяжкія машыны на працягу ўсяго дня перыядычна захрасалі ў снежнай кашы. Іх даводзілася адкопваць і выцягваць з дапамогай іншых грузавікоў.
Па словах вадзіцеляў, на такой заснежанай і слізкай дарозе фуры цяжка даецца нават самы малы ўздым. Не дапамагаюць і ланцугі, якія апранаюць на колы вялікагрузаў. Каб хаця б часткова ачысціць дарогу, вадзіцелі ўвесь дзень працавалі рыдлёўкамі. Але і гэта не асабліва дапамагло. Да канца панядзелка наспела рашэнне. Яго прапанаваў адзін з дальнабойшчыкаў з чаргі.
"Я патэлефанаваў у дарожную арганізацыю, якая адказвае за гэты ўчастак, і папрасіў, каб яны прыгналі сюды МАЗ. Мы дамовімся з іншымі кіроўцамі з чаргі і цалкам вызвалім участак дарогі каля 1,5 км бліжэй да мяжы, дарожнікі яго пачысцяць, пасыпяць, потым вызвалім наступны ўчастак і гэтак далей", - распавёў дальнабойшчык Павел.
Паводле яго слоў, калі ўсе вадзіцелі пойдуць насустрач і снегапад не ўзмоцніцца, такімі тэмпамі да раніцы яны змогуць пачысціць дарогу.
Усяго каля пункта пропуску "Прывалка" ўезду ў Літву чакаюць больш за 500 фур. Тут няма электроннай чаргі і стаянкі з зонай чакання. Тут машыны проста стаяць уздоўж узбочыны. Усяго іх дзве – платная пачынаецца на 8-м кіламетры ад мяжы, тут стаяць вялікагрузы, якія маюць платныя пропускі на прыярытэтнае перасячэнне мяжы, даўжыня другой – каля трох кіламетраў, у яе становяцца ўсе астатнія фуры. Тэрмін чакання ў чэргах – больш за пяць сутак.
>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь Вялізныя чэргі: больш за
2,2 тысячы фур чакаюць выезду з Беларусі ў Літву