Рахункі тэлеканала RT France заблакіраваны па патрабаванні ўлад

© Sputnik / Михаил Мордасов / Перайсці ў медыябанкПункт абмену валют
Пункт абмену валют - Sputnik Беларусь, 1920, 20.01.2023
Падпісацца на
НовостиTelegram
З-за замарожвання рахункаў кампанія не зможа выплачваць заработную плату дзесяткам супрацоўнікаў, а таксама аплачваць тэхнічнае абслугоўванне рэдакцыі.
МІНСК, 20 сту – Sputnik. Галоўны рэдактар ​​тэлеканала RT France Ксенія Фёдарава распавяла, што рахункі кампаніі заблакіраваны. У лісце, які быў адпраўлены ў адрас рэдакцыі, адзначана, што часовая блакіроўка банкаўскіх рахункаў звязана з патрабаваннямі Галоўнага ўпраўлення казначэйства.
"Мы атрымалі паведамленне ад нашага банка аб замарожванні рахункаў RT France па распараджэнні французскіх улад у сувязі з прынятым у снежні дзевятым пакетам санкцый. Нягледзячы на ​​тое, што RT France не фігуруе ў спіску і мае права працаваць у Францыі, такое рашэнне фактычна паралізуе нашу дзейнасць", - падзялілася Фёдарава.
Пасля блакіроўкі рахункаў рэдакцыя не можа паўнавартасна аплачваць тэхнічнае абслугоўванне тэлеканала, а таксама своечасова выплачваць заработную плату сваім супрацоўнікам. У дадзены момант з затрымкамі выплат, паводле папярэдніх звестак, сутыкнуцца каля 100 чалавек.
Нагадаем, што некаторы час таму дзяржсавет Францыі ініцыяваў перагляд з боку медыярэгулятара Arcom рашэння аб паказе французскім спадарожнікавым аператарам тэлеканалаў "Россия 1", "НТВ" і Першага канала на тэрыторыі РФ і Украіны. Прычынай для гэтага перагляду стала патрабаванне асацыяцыі "Рэпарцёры без меж" (RSF).
Паводле апошніх звестак, у мінулыя гады сітуацыя з расійскімі СМІ на Захадзе значна ўскладнілася. Так, восенню 2016 года Еўрапарламентам была прынята рэзалюцыя, у якой абазначалася неабходнасць супрацьдзеяння расійскім СМІ. У якасці галоўных пагроз у гэтым дакуменце былі пазначаны Sputnik і RT.
Па абвінавачанні шэрага буйных палітыкаў, сенатараў і кангрэсменаў, СМІ нібыта ўмешваліся ў ход выбараў, якія праходзілі ў ЗША і Францыі. Тым не менш, ніякіх доказаў дадзенаму абвінавачванню прадстаўлена не было, таму расійскі бок палічыў такія заявы галаслоўнымі.
>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь
Таксама на Sputnik:
У Крамлі адрэагавалі на рашэнне суда па забароне вяшчання RT FRANCE
Суд пакінуў Марата Касема ў турме
RT запусціў мультымедыйны партал на сербскай мове RT Balkan
Кісялёў: супраць Расіі развязана інфармацыйная вайна
Намеснік старшыні ЕК назвала часовымі санкцыі супраць RT і Sputnik
Стужка навiн
0