https://bel.sputnik.by/20240917/krank-dvpk-raskaza-kolk-samalta-asvey-buduts-vypuskats-kozhny-god-1089586951.html
Кіраўнік ДВПК расказаў, колькі самалётаў "Асвей" будуць выпускаць кожны год
Кіраўнік ДВПК расказаў, колькі самалётаў "Асвей" будуць выпускаць кожны год
Sputnik Беларусь
Плануецца, што лёгкаматорны самалёт будзе запатрабаваны ў далёкаўсходніх і паўночных рэгіёнах Расіі. 17.09.2024, Sputnik Беларусь
2024-09-17T12:23+0300
2024-09-17T12:23+0300
2024-09-17T12:23+0300
саюзная дзяржава беларусі і расіі
дзмітрый пантус
дзяржкамваенпрам
самалёт
навіны
саюзная дзяржава
эканоміка
вытворчасць
транспарт
палата прадстаўнікоў нацыянальнага сходу рб
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/07e8/02/16/1083861991_0:0:3181:1790_1920x0_80_0_0_93daeaac6748c986a046db45760746be.jpg
МІНСК, 17 вер – Sputnik. Дэпутаты беларускага парламента ратыфікавалі міжурадавае Пагадненне Беларусі і Расіі аб распрацоўцы і арганізацыі серыйнай вытворчасці двухрухальнага лёгкага шматмэтавага самалёта "Асвей", перадае Sputnik.Праект закона ў парламенце прадставіў старшыня Дзяржаўнага ваенна-прамысловага камітэта Дзмітрый Пантус.Паводле яго слоў, у рамках другога этапу на базе 558-га рамонтнага завода будзе рэалізаваны буйны інвестыцыйны праект, фінансаванне якога прадугледжана за кошт крэдыту РФ у памеры 10,5 млрд расійскіх рублёў.Ён адзначыў, што ў выніку яго рэалізацыі да канца 2027 года будуць створаны вытворчыя магутнасці для штогадовага выпуску як мінімум 20 самалётаў, пачынаючы з 2030 года.Перспектыўны праектПантус назваў праект па стварэнні самалёта "Асвей" перспектыўным і маштабным."Сёння можна гаварыць, што Беларусь знаходзіцца за крок ад уступлення ў лік краін, якія маюць кампетэнцыі ў галіне авіябудавання", - сказаў кіраўнік Дзяржкамваенпрама.Паводле яго слоў, рэалізацыя праекта прадугледжвае два этапы: выкананне вопытна-канструктарскіх работ і стварэнне на тэрыторыі 558-га завода базы для вытворчасці самалётаў, дэталей і зборачных адзінак."Асвей" разлічаны на перавозку 19 пасажыраў, ён прызначаны для авіяперавозак па мясцовых і рэгіянальных паветраных лініях. Эксплуатацыя самалёта магчыма як у пасажырскім, грузавым, так і грузапасажырскім варыянце", - сказаў Пантус.Ён падкрэсліў, што "Асвей" будзе запатрабаваны ў далёкаўсходніх і паўночных рэгіёнах Расіі, а таксама ў Мінтранса і МНС Беларусі.Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"
https://bel.sputnik.by/20240910/dvpk-dze-pachatkovaya-stadyya-praektavannya-samalta-asvey-1089419297.html
беларусь
расія
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Навіны
ru_BY
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/07e8/02/16/1083861991_350:0:2922:1929_1920x0_80_0_0_7dbc449208ceffbcc2156ad89200aea0.jpgSputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
дзмітрый пантус, дзяржкамваенпрам, самалёт, навіны , саюзная дзяржава, эканоміка, вытворчасць, транспарт, палата прадстаўнікоў нацыянальнага сходу рб, у беларусі, беларусь, расія
дзмітрый пантус, дзяржкамваенпрам, самалёт, навіны , саюзная дзяржава, эканоміка, вытворчасць, транспарт, палата прадстаўнікоў нацыянальнага сходу рб, у беларусі, беларусь, расія
Кіраўнік ДВПК расказаў, колькі самалётаў "Асвей" будуць выпускаць кожны год
Плануецца, што лёгкаматорны самалёт будзе запатрабаваны ў далёкаўсходніх і паўночных рэгіёнах Расіі.
МІНСК, 17 вер – Sputnik. Дэпутаты беларускага парламента ратыфікавалі міжурадавае Пагадненне Беларусі і Расіі аб распрацоўцы і арганізацыі серыйнай вытворчасці двухрухальнага лёгкага шматмэтавага самалёта "Асвей", перадае Sputnik.
Праект закона ў парламенце прадставіў старшыня Дзяржаўнага ваенна-прамысловага камітэта Дзмітрый Пантус.
"У адпаведнасці з міжурадавым пагадненнем, расійскі бок забяспечвае размяшчэнне фіксаванага заказу на выраб у Беларусі не менш як 178 фюзеляжаў самалёта, а таксама не менш як 89 самалётаў", - сказаў ён.
Паводле яго слоў, у рамках другога этапу на базе 558-га рамонтнага завода будзе рэалізаваны буйны інвестыцыйны праект, фінансаванне якога прадугледжана за кошт крэдыту РФ у памеры 10,5 млрд расійскіх рублёў.
Ён адзначыў, што ў выніку яго рэалізацыі да канца 2027 года будуць створаны вытворчыя магутнасці для штогадовага выпуску як мінімум 20 самалётаў, пачынаючы з 2030 года.
Пантус назваў праект па стварэнні самалёта "Асвей" перспектыўным і маштабным.
"Сёння можна гаварыць, што Беларусь знаходзіцца за крок ад уступлення ў лік краін, якія маюць кампетэнцыі ў галіне авіябудавання", - сказаў кіраўнік Дзяржкамваенпрама.
Паводле яго слоў, рэалізацыя праекта прадугледжвае два этапы: выкананне вопытна-канструктарскіх работ і стварэнне на тэрыторыі 558-га завода базы для вытворчасці самалётаў, дэталей і зборачных адзінак.
"Асвей" разлічаны на перавозку 19 пасажыраў, ён прызначаны для авіяперавозак па мясцовых і рэгіянальных паветраных лініях. Эксплуатацыя самалёта магчыма як у пасажырскім, грузавым, так і грузапасажырскім варыянце", - сказаў Пантус.
Ён падкрэсліў, што "Асвей" будзе запатрабаваны ў далёкаўсходніх і паўночных рэгіёнах Расіі, а таксама ў Мінтранса і МНС Беларусі.
Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"