"Белавія" разглядае магчымасць запуску рэйсаў у Шанхай і Гуанчжоу

© Getty Images / VCGМеждународный аэропорт Шанхая
Международный аэропорт Шанхая  - Sputnik Беларусь, 1920, 09.09.2025
Падпісацца
Беларускі авіяперавозчык у мінулым годзе запусціў першы рэйс у Кітай – у горад Урумчы, а ў кастрычніку гэтага года плануецца запуск рэйсаў у Санью.
МІНСК, 9 вер – Sputnik. "Белавія" разглядае магчымасць запуску рэйсаў у кітайскія Шанхай і Гуанчжоу, заявіў журналістам намеснік генеральнага дырэктара авіякампаніі па маркетынгу і знешнеэканамічнай дзейнасці Уладзімір Баркун на прэзентацыі рэйса Мінск – Санья, перадае карэспандэнт Sputnik.
Паводле яго слоў, калі ў кампаніі зразумелі, што стратэгічны вектар яе развіцця ляжыць ва ўсходнім напрамку, "Белавія" пачала працаваць над набыццём далёкамагістральных самалётаў. Перавозчык купіў тры шырокафюзеляжныя Airbus A330-200, здольныя лятаць на адлегласць 12 тыс км.
У чэрвені быў прэзентаваны першы з іх, да канца верасня чакаецца ўвод у эксплуатацыю другога борта.
Баркун нагадаў, што самалёты будуць вазіць пасажыраў па новых напрамках – у Санью, В’етнам, Тайланд і на Шры-Ланку. Пра гэта раней у інтэрв’ю Sputnik заяўляў гендырэктар "Белавія" Ігар Чаргінец.
Адказваючы на ​​пытанне, ці плануе "Белавія" пашыраць маршрутную сетку ў Кітаі і лятаць, напрыклад, у Пекін, Уладзімір Баркун паведаміў, што ў сталіцу КНР беларускі перавозчык не паляціць дакладна.
"Цяпер у Пекін выконваюцца палёты авіякампаніяй Air China. Мы не думаем, што нам трэба складаць канкурэнцыю на гэтай лініі. Але мы глядзім іншыя напрамкі – Шанхай, Гуанчжоу", - праінфармаваў намеснік гендырэктара авіякампаніі.

Доўгая дарога ў Санью

Што да новага рэйса ў кітайскі горад Санья, афіцыйны старт яму будзе дадзены 8 кастрычніка 2025 года.
Запуск прапрацоўваўся са студзеня 2024-га, і калі, здавалася, што ўсё ўжо ў парадку і рэйсу быць, ён кожны раз адкладаўся. Усё ўдала склалася, калі "Белавія" купіла далёкамагістральныя самалёты.
"Планаваў паляцець кітайскі перавозчык Beijing Capital. (Потым) мы пачалі працаваць над адкрыццём гэтага рэйса вясной гэтага года, калі стала зразумела, што новы тып паветранага судна Airbus A330-200 будзе ўведзены ў эксплуатацыю", - растлумачыў Баркун.
Паводле яго слоў, кампанія спецыяльна не планавала выкананне гэтых рэйсаў з пачатку лета 2025-га, паколькі неабходна было атрымаць вопыт эксплуатацыі далёкамагістральных самалётаў, вывучыць усе працэдуры абслугоўвання і падрыхтаваць да эксплуатацыі другое паветранае судна.
"Цяпер мы ўжо маем дастаткова вопыту эксплуатацыі, мы ўжо маем (другі) самалёт, і, адпаведна, з упэўненасцю ўжо можам адкрываць дарогі", - рэзюміраваў ён.
Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"
Пасажырскі самалёт Boeing 737-500 авіякампаніі UTair - Sputnik Беларусь, 1920, 06.04.2025
Саюзная дзяржава Беларусі і Расіі
"Белавія" дамовілася аб стыковачных рэйсах з расійскай Utair
Стужка навiн
0