МАЗаўскія канструктары даўно працавалі над гэтай машынай - "капотнік" дае магчымасць палепшыць развясоўку па восях і знізіць нагрузку на экіпаж, які падчас гонкі пакутуе ад трасяніны і вібрацый. Грузавік атрымаўся даволі кампактным і лёгкім і нагадвае вялікі джып.
"Ён не толькі магутны і манеўраны, але і эфектна выглядае. Падчас буйных ралі-рэйдаў увага яму забяспечана", - распавёў кіраўнік экіпажа МАЗа Сяргей Вязовіч.
На прэс-канферэнцыі ў Мінску з нагоды прэзентацыі навінкі ён адзначыў, што пакуль у беларускай каманды няма вопыту кіравання грузавіка такога тыпу. Але, па словах гоншчыка, тыя ралійныя каманды, якія пераселі з "прамых" грузавікоў на капотныя, назад не вярталіся.
Каманда не адправіць навінку на "Дакар-2019", які стартуе 6 студзеня ў Перу, тры баявыя каміёны, на якіх экіпажы будуць удзельнічаць у адной з самых складаных гонак планеты, ужо на шляху ў Паўднёвую Амерыку.
"Капотнік" пройдзе выпрабаванні ў ралі ў Астрахані і Казахстане, а затым, у выпадку поспеху, адправіцца і на "Дакар-2020".
Па словах Вязовіча, у адрозненне ад камазаўскага "Чорнага рыцара", які не можа прайсці амалагацыю з-за адсутнасці ў расіян серыйнай капотнай мадэлі, беларускі каміён справіцца і з гэтым выпрабаваннем.