Рэйс "Белавія" Мінск - Анталія прыляцеў у Маскву на адным рухавіку

© Sputnik / Виктор ТолочкоBoeing 737-800 "Белавія"
Boeing 737-800 Белавія  - Sputnik Беларусь, 1920, 26.07.2021
Па дадзеных сэрвісу flightradar24, лайнер беларускай авіякампаніі адхіліўся ад курсу.
МІНСК, 26 ліп – Sputnik. Борт "Белавія", які выконваў рэйс Мінска - Анталія, падаў сігнал няшчасця, паведамляе Інтэрфакс.
У самалёце знаходзіліся 189 пасажыраў і 7 членаў экіпажа.
Першапачаткова ў СМІ з'явілася інфармацыя аб тым, што самалёт падаў сігнал няшчасця над Белгародскай вобласцю і накіраваўся на вымушаную пасадку ў Варонеж. Аднак, па дадзеных сэрвісу flightradar24, Boeing 737-8ZM праляцеў Варонеж і Ліпецк і накіраваўся ў бок Масквы.
Пасажырскі самалёт "Белавія" здзейсніў вымушаную пасадку ў маскоўскім аэрапорце Дамадзедава. Прычынай павароту ў расійскую сталіцу стала спрацоўванне датчыка няспраўнасці.
"Экіпаж выйшаў на сувязь з дыспетчарамі маскоўскага авіяцыйнага вузла і паведаміў аб крытычным раптоўным росце тэмпературы алею ў рухавіку, запытаўшы экстраную пасадку", - прыводзіць словы крыніцы Інтэрфакс.
Па дадзеных РІА Навіны, борт "Белавія" садзіўся ў Маскве з адным выключаным рухавіком.
З Мінска самалёт вылецеў у 9.35, у Анталлі ён павінен быў прызямліцца ў 13.20.

Як "Белавія" лятае ў Турцыю

"Белавія" раней заявіла аб павелічэнні рэйсаў у Турцыю: з 12 чэрвеня барты беларускага авіяперавозчыка здзяйсняюць рэйсы ў Стамбул (Турцыя) 14 разоў на тыдзень (раней - 10). Што тычыцца чартэраў, то лайнеры з Мінска лятаюць у Анталлю некалькі разоў у дзень штодня.
Нагадаем, перавозчыку прыйшлося перагледзець маршруты выканання чартэрных рэйсаў з-за уведзеных раней забарон на перасячэнне паветранай прасторы Украіны і іншых краін Еўропы. З-за гэтага значна павялічыўся палётны час, колькасць паліва на борце, а таксама выдаткі на аэранавігацыйнае абслугоўванне. Улічваючы ўсё гэта, авіякампанія павысіла кошт выканання турыстычных рэйсаў у Турцыю.

Нядаўнія інцыдэнты з чартэрамі

У чэрвені чартэр "Белавія" ляцеў з егіпецкага курорта Хургада, але з-за тэхнічных праблем у паліўнай сістэме здзейсніў вымушаную пасадку ў Краснадары. Праз восем гадзін за пасажырамі прыбыў рэзервовы самалёт.
Да гэтага, у лютым 2021, яшчэ адзін самалёт беларускай авіякампаніі, які выконваў рэйс з Шарм-эль-Шэйха ў Мінск, вярнуўся ў аэрапорт вылету пасля таго, як у камандзіра паветранага судна паўсталі сумненні ў поўнай спраўнасці лайнера. Самалёт прайшоў дадатковыя праверкі, пасля чаго адправіўся ў Мінск.
Чытайце таксама:
МЗС Літвы просіць Турцыю скараціць колькасць авіярэйсаў са Стамбула ў Мінск
"Белавія" пачне лятаць у Кутаісі
Акрамя Дубая: "Белавія" будзе лятаць у яшчэ адзін эмірат
Стужка навiн
0
Спачатку новыяСпачатку старыя
loader
У эфіры
Заголовок открываемого материала
Міжнародны
InternationalEnglishАнглійскіMundoEspañolІспанскі
Еўропа
DeutschlandDeutschНямецкіFranceFrançaisФранцузскіΕλλάδαΕλληνικάГрэчаскіItaliaItalianoІтальянскіČeská republikaČeštinaЧэшскіPolskaPolskiПольскіСрбиjаСрпскиСербскіLatvijaLatviešuЛатышскіLietuvaLietuviųЛітоўскіMoldovaMoldoveneascăМалдаўскіБеларусьБеларускiБеларускі
Закаўказзе
ԱրմենիաՀայերենАрмянскіАҧсныАҧсышәалаАбхазскіХуссар ИрыстонИронауАсецінскіსაქართველოქართულიГрузінскіAzərbaycanАzərbaycancaАзербайджанскі
Бліжні Усход
Sputnik عربيArabicАрабскіTürkiyeTürkçeТурэцкіSputnik ایرانPersianФарсіSputnik افغانستانDariДары
Цэнтральная Азія
ҚазақстанҚазақ тіліКазахскіКыргызстанКыргызчаКіргізскіOʻzbekistonЎзбекчаУзбекскіТоҷикистонТоҷикӣТаджыкскі
Усходняя і Паўднёва-Усходняя Азія
Việt NamTiếng ViệtВ'етнамскі日本日本語Японскі俄罗斯卫星通讯社中文(简体)Кітайскі俄罗斯卫星通讯社中文(繁体)Кітайскі
Паўднёвая Амерыка
BrasilPortuguêsПартугальскі