https://bel.sputnik.by/20210909/avyasanktsy-paplyval-na-prostykh-lyudzey-a-ne-na-byaspeku---skorsk-1056334245.html
Авіясанкцыі паўплывалі на простых людзей, а не на бяспеку - Сікорскі
Авіясанкцыі паўплывалі на простых людзей, а не на бяспеку - Сікорскі
Sputnik Беларусь
Закрытае неба негатыўна ўплывае на эканоміку авіякампаній, якія ляталі раней над Беларуссю, а таксама на экалогію, бо самалёты праводзяць больш часу ў паветры... 09.09.2021, Sputnik Беларусь
2021-09-09T15:46+0300
2021-09-09T15:46+0300
2021-09-09T15:46+0300
людзі
беларусь
авіяцыя
санкцыі
бяспека
экалогія
авіякампанія
ryanair
паліва
паветра
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/104478/06/1044780646_0:56:3000:1744_1920x0_80_0_0_988842d7701caecd0fc3ff988aee2531.jpg
МІНСК, 9 вер – Sputnik. Санкцыі ў дачыненні да Беларусі не паўплывалі на авіяцыйную бяспеку, але ўдарылі па грамадзянах усіх краін, заявіў дырэктар Дэпартамента па авіяцыі міністэрства транспарту і камунікацый Арцём Сікорскі.Пры гэтым ён упэўнены, што ўдар абмежаванняў быў разлічаны менавіта на сістэму авіяцыйнай бяспекі.Пры гэтым ён звярнуў увагу на негатыўныя эканамічныя і экалагічныя наступствы закрыцця неба для авіяцыйных перавозчыкаў. Па словах Сікорскага, час знаходжання ў паветры самалётаў пры аблёце беларускай тэрыторыі даходзіць да паўгадзіны."У выніку неабходнасці аблёту паветранай прасторы нашай краіны паветраныя судны краін Еўрасаюза, пералятаўшыя раней яе, павялічваюць час палёту на 15-30 хвілін. А гэта як мінімум дадатковая тона паліва для аднаго цяжкага самалёта", - падкрэсліў кіраўнік Дэпартамента па авіяцыі.Таксама прадстаўнік Мінтранса звярнуў увагу на тое, што беларускія самалёты ў пандэмійным 2020-м годзе працавалі ў інтарэсах сусветнай медыцыны, дастаўляючы медыцынскае абсталяванне і медыкаменты."Тады як нацыянальныя перавозчыкі іншых краін або вырашалі выключна ўнутраныя патрэбы сваіх краін, альбо зусім прастойвалі", - падсумаваў ён.Закрытае беларускае небаІнцыдэнт з самалётам авіякампаніі Ryanair здарыўся ў траўні 2021 года, калі з-за паведамлення аб падманным мініраванні яго пасадзілі ў мінскім аэрапорце.На самалёце рэйсам Афіны-Вільнюс ляцелі Раман Пратасевіч - экс-галоўны рэдактар інтэрнэт-рэсурсу NEXTA, прызнанага ў Беларусі экстрэмісцкім, і яго сяброўка, расіянка Сафія Сапега. Абодвух затрымалі, на іх у Беларусі заведзены "пратэстныя" крымінальныя справы. Пасля гэтага шэраг заходніх краін і Украіна ўвялі ў дачыненні да Беларусі "паветраныя санкцыі".У Беларусі па інцыдэнце з самалётам расследуецца крымінальная справа аб ілжывым мінаванні, а таксама створана міжведамасная камісія па расследаванні інцыдэнту.Саміт ЕС прыняў палітычнае рашэнне забараніць беларускім авіякампаніям палёты ў Еўрасаюз, заклікаў авіякампаніі ЕС адмовіцца ад палётаў над тэрыторыяй Беларусі. Таксама Міжнародная арганізацыя грамадзянскай авіяцыі (ICAO) 27 траўня на экстранным пасяджэнні прыняла рашэнне правесці расследаванне інцыдэнта з экстраннай пасадкай самалёта ірландскай авіякампаніі.На днях у Мінск прыбылі эксперты ICAO. Яны сустракаліся з беларускімі авіяцыйнымі ўладамі па сітуацыі з інцыдэнтам у небе.Міжнародная арганізацыя грамадзянскай авіяцыі мае намер апублікаваць свае высновы па інцыдэнце з рэйсам Ryanair у лістападзе, але прамежкавыя вынікі могуць з'явіцца ўжо ў бліжэйшыя дні.Чытайце таксама:
беларусь
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Навіны
ru_BY
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/104478/06/1044780646_209:0:2870:1996_1920x0_80_0_0_8d3e7f90cda5ba1a386346e2e8a15882.jpgSputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
людзі, беларусь, авіяцыя, санкцыі, бяспека, экалогія, авіякампанія, ryanair, паліва, паветра, раман пратасевіч
людзі, беларусь, авіяцыя, санкцыі, бяспека, экалогія, авіякампанія, ryanair, паліва, паветра, раман пратасевіч
Авіясанкцыі паўплывалі на простых людзей, а не на бяспеку - Сікорскі
Закрытае неба негатыўна ўплывае на эканоміку авіякампаній, якія ляталі раней над Беларуссю, а таксама на экалогію, бо самалёты праводзяць больш часу ў паветры і спальваюць тоны лішняга паліва, лічаць у Дэпартаменце па авіяцыі.
МІНСК, 9 вер – Sputnik. Санкцыі ў дачыненні да Беларусі не паўплывалі на авіяцыйную бяспеку, але ўдарылі па грамадзянах усіх краін, заявіў дырэктар Дэпартамента па авіяцыі міністэрства транспарту і камунікацый Арцём Сікорскі.
Пры гэтым ён упэўнены, што ўдар абмежаванняў быў разлічаны менавіта на сістэму авіяцыйнай бяспекі.
"Мы ўсе патрабаванні авіяцыйнай бяспекі безумоўна і няўхільна выконваем - і забяспечваем максімальна магчымы яе ўзровень. А вось па людзях, прычым усіх краін, гэтыя санкцыі ўдарылі найбольш адчувальна: яны забралі ў нас усіх галоўнае - права на свабоду перамяшчэння", - адзначыў Арцём Сікорскі, выступаючы на пасяджэнні Савета па ўстойлівым развіцці.
Пры гэтым ён звярнуў увагу на негатыўныя эканамічныя і экалагічныя наступствы закрыцця неба для авіяцыйных перавозчыкаў. Па словах Сікорскага, час знаходжання ў паветры самалётаў пры аблёце беларускай тэрыторыі даходзіць да паўгадзіны.
"У выніку неабходнасці аблёту паветранай прасторы нашай краіны паветраныя судны краін Еўрасаюза, пералятаўшыя раней яе, павялічваюць час палёту на 15-30 хвілін. А гэта як мінімум дадатковая тона паліва для аднаго цяжкага самалёта", - падкрэсліў кіраўнік Дэпартамента па авіяцыі.
Таксама прадстаўнік Мінтранса звярнуў увагу на тое, што беларускія самалёты ў пандэмійным 2020-м годзе працавалі ў інтарэсах сусветнай медыцыны, дастаўляючы медыцынскае абсталяванне і медыкаменты.
"Тады як нацыянальныя перавозчыкі іншых краін або вырашалі выключна ўнутраныя патрэбы сваіх краін, альбо зусім прастойвалі", - падсумаваў ён.
Інцыдэнт з самалётам авіякампаніі Ryanair здарыўся ў траўні 2021 года, калі з-за паведамлення аб падманным мініраванні яго пасадзілі ў мінскім аэрапорце.
На самалёце рэйсам Афіны-Вільнюс ляцелі
Раман Пратасевіч - экс-галоўны рэдактар інтэрнэт-рэсурсу NEXTA, прызнанага ў Беларусі экстрэмісцкім, і яго сяброўка, расіянка
Сафія Сапега. Абодвух затрымалі, на іх у Беларусі заведзены "пратэстныя" крымінальныя справы. Пасля гэтага шэраг заходніх краін і
Украіна ўвялі ў дачыненні да Беларусі "паветраныя
санкцыі".
У Беларусі па інцыдэнце з самалётам расследуецца крымінальная справа
аб ілжывым мінаванні, а таксама створана міжведамасная камісія па расследаванні інцыдэнту.
Саміт ЕС прыняў палітычнае рашэнне забараніць беларускім авіякампаніям палёты ў Еўрасаюз, заклікаў авіякампаніі ЕС адмовіцца ад палётаў над тэрыторыяй Беларусі. Таксама Міжнародная арганізацыя грамадзянскай авіяцыі (ICAO) 27 траўня на экстранным пасяджэнні прыняла рашэнне правесці расследаванне інцыдэнта з экстраннай пасадкай самалёта ірландскай авіякампаніі.
На днях у Мінск прыбылі
эксперты ICAO. Яны сустракаліся з беларускімі авіяцыйнымі ўладамі па сітуацыі з інцыдэнтам у небе.
Міжнародная арганізацыя грамадзянскай авіяцыі мае намер апублікаваць свае высновы па інцыдэнце з рэйсам Ryanair у лістападзе, але прамежкавыя вынікі могуць з'явіцца ўжо ў бліжэйшыя дні.
Мінтранс ЗША забараніў прадаваць
авіябілеты ў БеларусьЛукашэнка
назваў санкцыі Захаду "шантажом у міжнародным маштабе"