Зменіцца да непазнавальнасці: як будзе выглядаць Нацыянальны аэрапорт
17:12 11.02.2022 (абноўлена: 13:08 27.07.2023)
© Photo : пресс-служба Национального аэропорта МинскАрхітэктурная канцэпцыя перспектыўнага развіцця Нацыянальнага аэрапорта Мінск
Падпісацца
Галоўную паветраную гавань краіны плануюць ператварыць у транзітны авіяцыйны хаб.
МІНСК, 11 лют – Sputnik. Мінск і Нацыянальны аэрапорт звяжа чыгунка, а сама паветраная гавань кардынальна зменіцца. Прэс-служба Нацыянальнага аэрапорта Мінск прадставіла архітэктурную канцэпцыю, распрацаваную інстытутам "Белдзяржпраект".
Праект прадугледжвае, што паветраная гавань ператворыцца ў горад-аэрапорт, дзе размесцяцца новыя пасажырскія тэрміналы і Школа авіяцыі. Акрамя таго, тэрыторыю добраўпарадкуюць паркінгамі, гасцініцай, офісамі, выставачным і гандлёвым цэнтрам.
"Для забеспячэння хуткай і зручнай лагістыкі прадугледжана чыгуначная камунікацыя паміж Мінскам і Нацыянальным аэрапортам, у тым ліку ўзвядзенне чыгуначнага тэрмінала", - адзначылі ў прэс-службе.
© Photo : пресс-служба Национального аэропорта Минск
Архітэктурная канцэпцыя перспектыўнага развіцця Нацыянальнага аэрапорта Мінск
Архітэктурная канцэпцыя перспектыўнага развіцця Нацыянальнага аэрапорта Мінск
© Photo : пресс-служба Национального аэропорта Минск
Архітэктурная канцэпцыя перспектыўнага развіцця Нацыянальнага аэрапорта Мінск
Архітэктурная канцэпцыя перспектыўнага развіцця Нацыянальнага аэрапорта Мінск
© Photo : пресс-служба Национального аэропорта Минск
Архітэктурная канцэпцыя перспектыўнага развіцця Нацыянальнага аэрапорта Мінск
Архітэктурная канцэпцыя перспектыўнага развіцця Нацыянальнага аэрапорта Мінск
Архітэктурная канцэпцыя перспектыўнага развіцця Нацыянальнага аэрапорта Мінск
Архітэктурная канцэпцыя перспектыўнага развіцця Нацыянальнага аэрапорта Мінск
Архітэктурная канцэпцыя перспектыўнага развіцця Нацыянальнага аэрапорта Мінск
Білеты стануць танней?
Там лічаць, што абнаўленне паветранай гавані дазволіць аптымізаваць інфраструктуру аэрапорта і павысіць канкурэнцыю сярод авіяперавозчыкаў, "што ў далейшым паўплывае на зніжэнне кошту авіябілетаў".
Акрамя таго, Нацыянальны аэрапорт плануе стварыць дадатковыя ўмовы "для забеспячэння аб’ёмаў і даходнасці перавозак авіякампаній-партнёраў па ўсім спектры тарыфаў і паслуг".
Калі пачнуць рэалізацыю?
Цяпер прапрацоўваецца падрабязны план паэтапнай рэалізацыі канцэпцыі і тэрміны яго выканання.
"Мяркуецца, што рэалізацыя ўсяго праекта будзе праходзіць паслядоўна ў адпаведнасці з чэргамі будаўніцтва запланаваных аб’ектаў", – гаворыцца ў паведамленні.
Міністр транспарту і камунікацый рэспублікі Аляксей Аўраменка раней заяўляў, што Нацыянальны аэрапорт Мінск трэба ператварыць у канкурэнтаздольны транзітны авіяхаб. На яго думку, для гэтага неабходна развітая інфраструктура. Канцэпцыя разлічана для рэалізацыі ў бліжэйшай перспектыве, але дакладнай даты пакуль няма.
Мадэрнізацыя аэрапорта
Мадэрнізацыя галоўнай авіягавані Беларусі працягваецца некалькі гадоў. У траўні 2019 года была здадзена ў эксплуатацыю другая ўзлётна-пасадачная паласа.
Другая ўзлётна-пасадачная паласа даўжынёй 3,7 кіламетра і шырынёй 60 метраў мае вышэйшую катэгорыю 4F. Гэта дазваляе прымаць мінскаму аэрапорту паветраныя судны ўсіх тыпаў без абмежаванняў у складаных метэаўмовах.
Нацыянальны аэрапорт Мінск – першы міжнародны аэрапорт Беларусі, які мае міжнародныя сертыфікаты ISO 9001. Палёты выконваюцца па дзесятках напрамкаў. Аб’ект быў здадзены ў эксплуатацыю ў ліпені 1983 года.
>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь
Чытайце таксама:
Азербайджан мяняе правілы ўезду для беларусаў - "Белавія" прапануе зніжкі
"Аэрафлот" можа вясной запусціць прамы рэйс з Екацярынбурга ў Мінск
Упершыню за дзесяць гадоў пачнуць лятаць самалёты з Гродна ў Маскву
"Белавія" адмяніла запуск новага рэйса ў ААЭ
Авіякампанія "Азімут" будзе лятаць з Калугі ў Мінск