Уничтожение самодельных взрывных устройств военной полицией в Запорожской области - Sputnik Беларусь, 1920
Ваенная спецаперацыя РФ у Данбасе
Прэзідэнт Расіі Уладзімір Пуцін аб’явіў аб правядзенні ваеннай спецаперацыі ў Данбасе. Ён выступіў са зваротам да расіян, у якім паведаміў, што ДНР і ЛНР папрасілі Расію аб дапамозе. Падрабязнасці аб спецаперацыі РФ чытайце ў матэрыялах Sputnik.

Расійскія і адзін беларускі: у Эстоніі забароняць пяць тэлеканалаў

© PixabayТэлевізар, архіўнае фота
Тэлевізар, архіўнае фота - Sputnik Беларусь, 1920, 25.02.2022
Падпісацца на
НовостиTelegram
Рэгулятар заявіў, што болевы парог эстонскай інфармацыйнай прасторы ўжо перавышаны асобнымі тэлеканаламі.
МІНСК, 25 лют – Sputnik. У Эстоніі спыняць трансляцыю пяць тэлеканалаў: чатырох расійскіх і аднаго беларускага. Пра гэта паведамляецца на сайце Эстонскай дзяржаўнай службы па абароне праў спажыўцоў і тэхнічным наглядзе (TTJA).
Рэгулятар выдаў прадпісанне тэлекамунікацыйным кампаніям спыніць рэтрансляцыю пяці тэлеканалаў на тэрыторыі краіны: РТР Планета, НТВ Мір (таксама НТВ Мір Балтык), Беларусь 24, Расія 24 (УДТРК) і ТБ Цэнтр International (TVCI).
Такое рашэнне тлумачыцца тым, што на гэтых тэлеканалах у чацвер, 24 лютага, вялася трансляцыя выступлення прэзідэнта РФ Уладзіміра Пуціна. Рэгулятар устанавіў, што трансляцыя нібыта парушыла агульныя прынцыпы міжнароднага права і патрабаванні закона аб медыя-паслугах.
Трансляцыя "парушыла забарону на падбухторванне да здзяйснення правапарушэння, падарвала грамадскую бяспеку, у тым ліку нацыянальную бяспеку і абарону, і ўяўляе значную пагрозу грамадскай бяспецы", гаворыцца на сайце TTJA.
"Незвычайны час патрабуе рашучых дзеянняў – мы канстатуем, што болевы парог эстонскай інфармацыйнай прасторы ўжо перавышаны асобнымі тэлеканаламі", - заявіў генеральны дырэктар TTJA Каур Каяк.
Абавязацельства па прадпісанні сапраўднае на працягу 12 месяцаў.

Рэакцыя Мінінфарма Беларусі

У прэс-службе міністэрства інфармацыі Беларусі заявілі, што рашуча асуджаюць забарону трансляцыі ў Эстоніі тэлеканала "Беларусь 24".
Беларускі бок лічыць, што рашэнне прымалася без важкіх на тое прычын і доказаў.
"Відавочна, што галоўная мэта – далейшая зачыстка інфармацыйнага поля і ўстанаўленне татальнага кантролю за медыя, што з’яўляецца грубым парушэннем дэклараваных еўрапейскіх норм і стандартаў", - заявілі ў Мінінфарме.
Гэты факт ведамства расцэньвае як чарговы прыклад ціску на СМІ, якія маюць пазіцыю, не супадаючую з афіцыйным Талінам, гаворыцца ў паведамленні.
>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь
Таксама на Sputnik:
Зварот Уладзіміра Пуціна да расіян аб спецаперацыі ў Данбасе – поўная версія
СБУ рыхтуе правакацыі з пастановачнай відэаздымкай – Мінабароны Расіі
Захарава пракаменціравала словы Джонсана аб ліцэнзіі RT
Інфармацыйная вайна ўжо даўно перарасла ў сапраўдную – Ніколаў
RT запусціў праект "Карта дапамогі" для бежанцаў з ЛНР і ДНР
Стужка навiн
0