https://bel.sputnik.by/20220421/beldzyarzhkharchpram-pavyalchy-vytvorchasts-aleyu-sol--pva-1062181930.html
Белдзяржхарчпрам павялічыў вытворчасць алею, солі і піва
Белдзяржхарчпрам павялічыў вытворчасць алею, солі і піва
Sputnik Беларусь
У канцэрне харчовай прамысловасці падвялі вынікі работы прадпрыемстваў галіны за першы квартал 2022 года. 21.04.2022, Sputnik Беларусь
2022-04-21T11:21+0300
2022-04-21T11:21+0300
2022-04-21T11:21+0300
белдзяржхарчпрам
піва
алей
калядны пост: каталікі і праваслаўныя рыхтуюцца да нараджэння хрыстова
прадукты харчавання
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/104368/36/1043683635_0:0:3045:1714_1920x0_80_0_0_00001e8889dcf09f380e66723e48786c.jpg
МІНСК, 21 кра - Sputnik. Прадпрыемствы "Белдзяржхарчпрама" за першы квартал 2022 года вырабілі прадукцыі на 737,5 мільёнаў рублёў, гэта амаль на 15% больш, чым летась, паведамілі ў канцэрне.За першыя тры месяцы бягучага года беларускія вытворцы амаль на 19,5% павялічылі выпуск алею, на 7,8% - маргарыну, на 8,5% - маянэзу. Вырасла на 18,7% вытворчасць мучных кандытарскіх вырабаў, выпуск харчовай солі павялічыўся на 31,7%, дзіцячага харчавання - на 20,9%, гарэлкі і лікёра-гарэлачных вырабаў - на 9,8%. Больш як на 40% павялічылася вытворчасць піва ў краіне.Што да экспарту, то ў студзені-лютым гэтага года прадпрыемствы канцэрна паставілі на знешнія рынкі прадукцыю на 50,5 мільёнаў долараў.У 2,7 раза павялічыліся экспартныя пастаўкі меласы, у 2,2 раза - напояў безалкагольных, вод, нектараў і квасу, у 1,6 раза - мучных кандытарскіх вырабаў, у 1,5 раза мыла. Амаль у паўтара раза вырас экспарт гарэлкі, лікёра-гарэлачных вырабаў і пеністых він. Вялікім попытам на знешніх рынках карыстаецца беларускі кетчуп, шакалад і шакаладныя вырабы, а таксама дрожджы.Канцэрну ўдалося нарасціць і дыверсіфікаваць пастаўкі прадукцыі і ў еўрапейскія краіны. Так, у разы павялічыўся экспарт прадукцыі беларускай харчовай прамысловасці ў Венгрыю, Германію, Эстонію, Літву і Латвію.Больш чым у 8 разоў вырас экспарт у Ізраіль, амаль у 3 разы - у Нарвегію, больш як у 2 разы - у Малдову і Грузію. Канцэрн таксама можа пахваліцца добрымі пастаўкамі сваёй прадукцыі і на рынкі Узбекістана, Арменіі і Азербайджана.А што з коштамі?Старшыня канцэрна "Белдзяржхарчпрам" Алег Жыдкоў паведаміў, што па выніках работы за 2,5 месяцы рэзкага росту цэн на прадукты харчавання ў частцы канцэрна і іншых сумежных міністэрстваў і ведамстваў на рынку Беларусі не адбылося. Пры гэтым ён прызнаў, што ёсць нейкія змены ў бок павелічэння, якія не больш як на 3%, 5%, 6% да ўзроўню цэн, якія былі ўстаноўлены на 1 студзеня 2022 года.Кіраўнік канцэрна лічыць, што кошты растуць, бо на прадпрыемствах даражэюць вытворчыя працэсы. Таксама павышаныя цэны павінны захаваць запасы для забеспячэння патрэб унутранага рынку.>>> Больш актуальных навін – у Telegram-канале Sputnik БеларусьТаксама на Sputnik:
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Навіны
ru_BY
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/104368/36/1043683635_316:0:3045:2047_1920x0_80_0_0_20eb4da751f137f5d2c77f72c41508bd.jpgSputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
белдзяржхарчпрам, піва, алей, калядны пост: каталікі і праваслаўныя рыхтуюцца да нараджэння хрыстова, прадукты харчавання
белдзяржхарчпрам, піва, алей, калядны пост: каталікі і праваслаўныя рыхтуюцца да нараджэння хрыстова, прадукты харчавання
Белдзяржхарчпрам павялічыў вытворчасць алею, солі і піва
У канцэрне харчовай прамысловасці падвялі вынікі работы прадпрыемстваў галіны за першы квартал 2022 года.
МІНСК, 21 кра - Sputnik. Прадпрыемствы "Белдзяржхарчпрама" за першы квартал 2022 года вырабілі прадукцыі на 737,5 мільёнаў рублёў, гэта амаль на 15% больш, чым летась, паведамілі ў канцэрне.
За першыя тры месяцы бягучага года беларускія вытворцы амаль на 19,5% павялічылі выпуск алею, на 7,8% - маргарыну, на 8,5% - маянэзу. Вырасла на 18,7% вытворчасць мучных кандытарскіх вырабаў, выпуск харчовай солі павялічыўся на 31,7%, дзіцячага харчавання - на 20,9%, гарэлкі і лікёра-гарэлачных вырабаў - на 9,8%. Больш як на 40% павялічылася вытворчасць піва ў краіне.
Што да экспарту, то ў студзені-лютым гэтага года прадпрыемствы канцэрна паставілі на знешнія рынкі прадукцыю на 50,5 мільёнаў долараў.
У 2,7 раза павялічыліся экспартныя пастаўкі меласы, у 2,2 раза - напояў безалкагольных, вод, нектараў і квасу, у 1,6 раза - мучных кандытарскіх вырабаў, у 1,5 раза мыла. Амаль у паўтара раза вырас экспарт гарэлкі, лікёра-гарэлачных вырабаў і пеністых він. Вялікім попытам на знешніх рынках карыстаецца беларускі кетчуп, шакалад і шакаладныя вырабы, а таксама дрожджы.
"Вядома ж, адным з асноўных рынкаў збыту з'яўляецца Расія. У студзені-лютым у гэту краіну адгружана беларускіх тавараў на 22,2 мільёны долараў, а гэта амаль 44% ад агульнага аб'ёму экспарту канцэрна", - расказалі ў ведамстве.
Канцэрну ўдалося нарасціць і дыверсіфікаваць пастаўкі прадукцыі і ў еўрапейскія краіны. Так, у разы павялічыўся экспарт прадукцыі беларускай харчовай прамысловасці ў Венгрыю, Германію, Эстонію, Літву і Латвію.
Больш чым у 8 разоў вырас экспарт у Ізраіль, амаль у 3 разы - у Нарвегію, больш як у 2 разы - у Малдову і Грузію. Канцэрн таксама можа пахваліцца добрымі пастаўкамі сваёй прадукцыі і на рынкі Узбекістана, Арменіі і Азербайджана.
Старшыня канцэрна "Белдзяржхарчпрам" Алег Жыдкоў паведаміў, што па выніках работы за 2,5 месяцы рэзкага росту цэн на прадукты харчавання ў частцы канцэрна і іншых сумежных міністэрстваў і ведамстваў на рынку Беларусі не адбылося. Пры гэтым ён прызнаў, што ёсць нейкія змены ў бок павелічэння, якія не больш як на 3%, 5%, 6% да ўзроўню цэн, якія былі ўстаноўлены на 1 студзеня 2022 года.
Кіраўнік канцэрна лічыць, што кошты растуць, бо на прадпрыемствах даражэюць вытворчыя працэсы. Таксама павышаныя цэны павінны захаваць запасы для забеспячэння патрэб унутранага рынку.
Цэны на прадукты харчавання растуць - Белдзяржхарчпрам
Улады прыпынілі
экспарт цукру з Беларусі
Нядзіўна:
інфляцыя ў Беларусі ў лютым зноў вырасла - наколькі?