Эксперт назваў сакрэт раскруткі Telegram-канала

© Sputnik / Кирилл Каллиников / Перайсці ў медыябанкМесенджэр Telegram на экране тэлефона
Месенджэр Telegram на экране тэлефона - Sputnik Беларусь, 1920, 03.10.2022
Падпісацца
Гаворачы аб фармаце асабістага блога, эксперт падкрэсліў, што, як правіла, людзі падпісваюцца на такія каналы не з-за канкрэтнай навіны, а з-за меркавання, апублікаванага там.
МІНСК, 3 кас – Sputnik. Як раскруціць канал у Telegram, расказаў рэдактар ​​дырэкцыі мультымедыйных цэнтраў Sputnik у краінах блізкага замежжа і Балтыі медыягрупы "Россия сегодня" Аляксандр Самахвалаў, майстар-клас прайшоў у рамках асветніцкага праекта SputnikPro у мультымедыйным прэс-цэнтры Sputnik Беларусь.
Эксперт удакладніў, што размова можа ісці як аб асабістым канале або блогу, так і аб працоўным канале.

"Калі казаць пра асабісты блог, то самае першае пытанне, якое можа перад намі ўстаць: гэта пра што пісаць? Можа быць публікаваць цытаты нейкіх вялікіх людзей? Або шукаць па ўсім інтэрнэце пацешныя відэа з жывёламі і публікаваць іх? Ці, можа, разважаць на сур’ёзныя эканамічныя тэмы?" – разважае Самахвалаў.

© Sputnik / Tolochko VictorРэдактар ​​дырэкцыі мультымедыйных цэнтраў Sputnik у краінах блізкага замежжа і Балтыі медыягрупы "Россия сегодня" Аляксандр Самахвалаў
Редактор дирекции мультимедийных центров Sputnik в странах ближнего зарубежья и Балтии медиагруппы Россия сегодня Александр Самохвалов - Sputnik Беларусь, 1920, 03.10.2022
Рэдактар ​​дырэкцыі мультымедыйных цэнтраў Sputnik у краінах блізкага замежжа і Балтыі медыягрупы "Россия сегодня" Аляксандр Самахвалаў
Ён адзначае, што да моманту стварэння асабістага блога чалавек павінен ведаць, пра што будзе пісаць.
"Акрамя таго, вы павінны мець на ўвазе – гэта праект, якім ніхто, акрамя вас, займацца не будзе", - падкрэслівае журналіст.
"Там няма каманды рэдактараў, дызайнераў ці яшчэ кагосьці – вы адзін і адказваеце за ўсё. Вы не можаце, умоўна, адпрацаваць восем гадзін і выключыцца, не можаце выдаліць Telegram і з’ехаць у адпачынак. А павінны быць, што называецца, у тэме "Ведаць, што адбываецца цяпер, што адбылося раней, што яшчэ толькі можа адбыцца. Толькі тады вы зможаце канкурыраваць з іншымі каналамі, якіх зараз развялося вялікае мноства", – кажа ён.
© Sputnik / Tolochko VictorМайстар-клас прайшоў у рамках асветніцкага праекта SputnikPro у мультымедыйным прэс-цэнтры Sputnik Беларусь
Мастер-класс прошел в рамках просветительского проекта SputnikPro в мультимедийном пресс-центре Sputnik Беларусь - Sputnik Беларусь, 1920, 03.10.2022
Майстар-клас прайшоў у рамках асветніцкага праекта SputnikPro у мультымедыйным прэс-цэнтры Sputnik Беларусь
Самахвалаў сцвярджае: сакрэт паспяховага блога просты – вам павінна падабацца тое, чым вы займаецеся і пра што пішаце.
"І раз ужо чалавек не можа працаваць кругласутачна, то яму цалкам па сілах займацца стала тым, што яму падабаецца. Апавяданні пра рыбалку ці агляды сотавых тэлефонаў, палітычны блог ці даследаванне сучаснай моды – у вас усё атрымаецца, калі для вас гэта рэальна любімая тэма, у якой вы, што называецца, як рыба ў вадзе", - тлумачыць спецыяліст.
Гаворачы аб фармаце асабістага блога, эксперт падкрэсліў, што, як правіла, людзі падпісваюцца на такія каналы не з-за канкрэтнай навіны, а з-за меркавання, апублікаванага там.
>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь
Чытайце таксама:
SputnikPro: як атрымаць даход ад кантэнту – стратэгія манетызацыі
SputnikPro: тры правілы паспяховага Telegram-канала
SputnikPro: Вышынскі пра сувязь якаснай публіцыстыкі і пазіцыі аўтара
SputnikPro атрымаў прэмію IPRA Golden World Awards
Стужка навiн
0