https://bel.sputnik.by/20230312/belarus-u-5-razo-pavyalchyla-kanteynernyya-peravozk-pa-chyguntsy--ktay-1073066730.html
Беларусь у 5 разоў павялічыла кантэйнерныя перавозкі па чыгунцы ў Кітай
Беларусь у 5 разоў павялічыла кантэйнерныя перавозкі па чыгунцы ў Кітай
Sputnik Беларусь
Рэспубліка працягвае пераарыентаваць свае грузавыя транспартныя патокі на Усход, КНР у гэтым плане з’яўляецца важным партнёрам краіны пасля Расійскай... 12.03.2023, Sputnik Беларусь
2023-03-12T14:53+0300
2023-03-12T14:53+0300
2023-03-12T14:53+0300
кітай
кнр
беларусь
перавозка грузаў
чыгуначныя перавозкі
эканоміка
у свеце
у беларусі
навіны
еабр
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/103707/31/1037073123_0:0:1920:1080_1920x0_80_0_0_94b6d2b6f192329376536f5b95b9ff36.jpg
МІНСК, 12 сак – Sputnik. Аб’ём чыгуначных кантэйнерных перавозак паміж Беларуссю і Кітаем за мінулы год вырас у пяць разоў, дасягнуўшы 120 тысяч дваццаціфутавых эквівалентаў (ДФЭ), паведамляе Еўразійскі банк развіцця.Як адзначаў у пачатку сакавіка міністр транспарту і камунікацый Беларусі Аляксей Аўраменка, ва ўмовах санкцыйнага націску Захаду рэспубліцы неабходна пераарыентаваць грузапатокі і ўжо вядзецца актыўная праца.У прыватнасці, лагістыку перабудоўвае Беларуская чыгунка – курс узяты на развіццё кантэйнерных перавозак па маршруце Кітай-Еўропа, частка якога пралягае праз Беларусь. Аднак, паводле слоў міністра, тут ёсць праблема."Гэта той напрамак, якім мы займаемся з кітайскімі партнёрамі, каб забяспечыць бесперабойны транзіт гэтых грузаў. Але праблема, безумоўна, ёсць", - сказаў кіраўнік Мінтранса.Ён нагадаў аб нядаўнім закрыцці Літвой аднаго з чыгуначных пунктаў пропуску на мяжы з Беларуссю.Сітуацыю, якая склалася, Аўраменка назваў вельмі няпростай. Паводле яго слоў, беларускі бок сочыць за развіццём падзей.Ён удакладніў, што ў мінулым годзе Беларуская чыгунка з-за санкцый страціла каля 30% транзітных грузаў.>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik БеларусьЧытайце таксама:
кітай
кнр
беларусь
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2023
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Навіны
ru_BY
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/103707/31/1037073123_0:0:1700:1275_1920x0_80_0_0_4ed3205fc862db12cf0cea5fcad85350.jpgSputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
кітай, кнр, беларусь, перавозка грузаў, чыгуначныя перавозкі, эканоміка, у свеце, у беларусі, навіны , еабр
кітай, кнр, беларусь, перавозка грузаў, чыгуначныя перавозкі, эканоміка, у свеце, у беларусі, навіны , еабр
Беларусь у 5 разоў павялічыла кантэйнерныя перавозкі па чыгунцы ў Кітай
Рэспубліка працягвае пераарыентаваць свае грузавыя транспартныя патокі на Усход, КНР у гэтым плане з’яўляецца важным партнёрам краіны пасля Расійскай Федэрацыі.
МІНСК, 12 сак – Sputnik. Аб’ём чыгуначных кантэйнерных перавозак паміж Беларуссю і Кітаем за мінулы год вырас у пяць разоў, дасягнуўшы 120 тысяч дваццаціфутавых эквівалентаў (ДФЭ), паведамляе Еўразійскі банк развіцця.
"Беларусь актыўна пераарыентуе свае грузапатокі на Усход. У 2022 годзе аб’ём чыгуначных кантэйнерных перавозак паміж Беларуссю і Кітаем склаў каля 120 тысяч ДФЭ, што ў 5 разоў больш у параўнанні з 2021 годам", - гаворыцца ў паведамленні ў Telegram-канале ЕАБР.
Як адзначаў у пачатку сакавіка міністр транспарту і камунікацый Беларусі Аляксей Аўраменка, ва ўмовах санкцыйнага націску Захаду рэспубліцы неабходна пераарыентаваць грузапатокі і ўжо вядзецца актыўная праца.
У прыватнасці, лагістыку перабудоўвае Беларуская чыгунка – курс узяты на развіццё кантэйнерных перавозак па маршруце Кітай-Еўропа, частка якога пралягае праз Беларусь. Аднак, паводле слоў міністра, тут ёсць праблема.
"Гэта той напрамак, якім мы займаемся з кітайскімі партнёрамі, каб забяспечыць бесперабойны транзіт гэтых грузаў. Але праблема, безумоўна, ёсць", - сказаў кіраўнік Мінтранса.
Ён нагадаў аб нядаўнім закрыцці Літвой аднаго з чыгуначных пунктаў пропуску на мяжы з Беларуссю.
Сітуацыю, якая склалася, Аўраменка назваў вельмі няпростай. Паводле яго слоў, беларускі бок сочыць за развіццём падзей.
"Усе гэтыя абмежаванні, звязаныя з праходжаннем мяжы, безумоўна ўплываюць на работу транспарту. Мы не можам працаваць у замкнутым контуры. Таму даводзіцца перабудоўваць лагістычныя шляхі і ланцужкі, і гэта маштабная трансфармацыя ўсёй транспартнай галіны", - сказаў кіраўнік Мінтранса.
Ён удакладніў, што ў мінулым годзе Беларуская чыгунка з-за санкцый страціла каля 30% транзітных грузаў.
>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь Лукашэнка:
Беларусі і Кітаю ўдалося дасягнуць "практычна немагчымага"