Фота

13 кадраў самага жудаснага кіно, якое вы адразу захочаце пераглядзець

Падпісацца
У траўні 1980 года на экраны выйшла стужка "Ззянне" і, як звычайна бывае з сапраўднымі шэдэўрамі, сабрала мноства негатыўных водгукаў.
Гісторыя атэля "Оверлук", расказаная Стэнлі Кубрыкам, сёння трывала замацавалася ў спісах лепшых амерыканскіх фільмаў, ды і наогул сусветнага кіно. Аднак інтэрпрэтацыю рэжысёра зненавідзеў сам аўтар "Ззяння" Стывен Кінг. Пісьменніку увогуле не асобліва шанцуе з экранізацыямі. Але такіх негатыўных водгукаў, як да гэтага фільма, ён не пакідаў ніколі.
Галоўным чынам яго абурыла скажэнне характару галоўнага героя - пісьменніка і наглядчыка атэля. Персанаж павінен быў быць добрым чалавекам, які змагаецца з алкагольнай залежнасцю (вельмі асабістае для Кінга), але не можа з ёй справіцца і аказваецца апантаны злой сілай. А Джэк Нікалсан, у якім гледачу бачыўся нядаўна сыграны ім пацыент псіхіятрычнай клінікі ў "Палёце над гняздом зязюлі", з першых кадраў палохаў маніякальнай усмешкай і дэпрэсіўным паводзінамі.
Італьянскі гурт Maneskin - Sputnik Беларусь, 1920, 23.05.2021
Прадстаўнікі Італіі выйгралі "Еўрабачанне 2021"
Але, нягледзячы на ​​гэта і некаторыя іншыя адыходжанні ад кнігі, "Ззянне" Кубрыка стала класічным харорам і найважнейшай часткай кінакультуры. З гэтага фільма ў амерыканскім кіно з'явіліся рэалістычныя прывіды, якіх не адрозніць ад жывых людзей, і дзеці з паранармальнымі здольнасцямі.
Рэжысёру ўдалося ператварыць атэль у гарах, пабудаваны на месцы індзейскіх могілак, у таямнічую і жудасную кінапрастору. Кадры карціны адрозніваюцца асаблівай геаметрыяй: малюнак дывановага пакрыцця, зялёны лабірынт, дзяўчынкі-двайняткі - вы не забудзецеся іх ніколі, хоць раз паглядзеўшы гэтую стужку.
Чытайце таксама:
© Photo : Warner Bros. (1980)Стэнлі Кубрык ператварыў атэль у гарах, пабудаваны на месцы індзейских могілак, у таямнічую і жудасную кінапрастору. Ён казаў пра тое, што пры стварэнні "Ззяння" натхняўся фільмам Дэвіда Лінча "Галава-Гумка" і прымушаў акцёраў глядзець гэты фільм.
Стэнлі Кубрык ператварыў атэль у гарах, пабудаваны на месцы індзейских могілак, у таямнічую і жудасную кінапрастору. Ён казаў пра тое, што пры стварэнні Ззяння натхняўся фільмам Дэвіда Лінча Галава-Гумка і прымушаў акцёраў глядзець гэты фільм. - Sputnik Беларусь
1/13
Стэнлі Кубрык ператварыў атэль у гарах, пабудаваны на месцы індзейских могілак, у таямнічую і жудасную кінапрастору. Ён казаў пра тое, што пры стварэнні "Ззяння" натхняўся фільмам Дэвіда Лінча "Галава-Гумка" і прымушаў акцёраў глядзець гэты фільм.
© Photo : Warner Bros. (1980)Кадры карціны адрозніваюцца асаблівай геаметрыяй: малюнак дывановага пакрыцця, зялёны лабірынт, дзяўчынкі-двайняткі - вы не забудзецеся іх ніколі, хоць раз паглядзеўшы гэтую стужку.
Кадры карціны адрозніваюцца асаблівай геаметрыяй: малюнак дывановага пакрыцця, зялёны лабірынт, дзяўчынкі-двайняткі - вы не забудзецеся іх ніколі, хоць раз паглядзеўшы гэтую стужку. - Sputnik Беларусь
2/13
Кадры карціны адрозніваюцца асаблівай геаметрыяй: малюнак дывановага пакрыцця, зялёны лабірынт, дзяўчынкі-двайняткі - вы не забудзецеся іх ніколі, хоць раз паглядзеўшы гэтую стужку.
© Photo : Warner Bros. (1980)"Ззянне" Кубрыка стала класічным харорам і найважнейшай часткай кінакультуры. З гэтага фільма ў амерыканскім кіно з'явіліся рэалістычныя прывіды, якіх не адрозніць ад жывых людзей, і дзеці з паранармальнымі здольнасцямі.
Ззянне Кубрыка стала класічным харорам і найважнейшай часткай кінакультуры. З гэтага фільма ў амерыканскім кіно з'явіліся рэалістычныя прывіды, якіх не адрозніць ад жывых людзей, і дзеці з паранармальнымі здольнасцямі. - Sputnik Беларусь
3/13
"Ззянне" Кубрыка стала класічным харорам і найважнейшай часткай кінакультуры. З гэтага фільма ў амерыканскім кіно з'явіліся рэалістычныя прывіды, якіх не адрозніць ад жывых людзей, і дзеці з паранармальнымі здольнасцямі.
© Photo : Warner Bros. (1980)Стывэну Кінгу не спадабалася, што ў фільме, па сутнасці, няма персанажаў, якім бы хацелася суперажываць. Замест гэтага на першы план выходзіць пакутлівае адчуванне ціха падкрадваемага жаху.
Стывэну Кінгу не спадабалася, што ў фільме, па сутнасці, няма персанажаў, якім бы хацелася суперажываць. Замест гэтага на першы план выходзіць пакутлівае адчуванне ціха падкрадваемага жаху. - Sputnik Беларусь
4/13
Стывэну Кінгу не спадабалася, што ў фільме, па сутнасці, няма персанажаў, якім бы хацелася суперажываць. Замест гэтага на першы план выходзіць пакутлівае адчуванне ціха падкрадваемага жаху.
© Photo : Warner Bros. (1980)І Джэк Нікалсан, і Шэлі Дзюваль (грала ролю жонкі) не хавалі свайго раздражнення з нагоды таго, як фільм быў сустрэты публікай. Яны абодва заяўлялі, што фільм быў адным з самых складаных у іх кар'еры. Нікалсан у інтэрв'ю казаў, што роля Дзюваль была самай цяжкай жаночай роляй, якую яму даводзілася бачыць.
І Джэк Нікалсан, і Шэлі Дзюваль (грала ролю жонкі) не хавалі свайго раздражнення з нагоды таго, як фільм быў сустрэты публікай. Яны абодва заяўлялі, што фільм быў адным з самых складаных у іх кар'еры. Нікалсан у інтэрв'ю казаў, што роля Дзюваль была самай цяжкай жаночай роляй, якую яму даводзілася бачыць. - Sputnik Беларусь
5/13
І Джэк Нікалсан, і Шэлі Дзюваль (грала ролю жонкі) не хавалі свайго раздражнення з нагоды таго, як фільм быў сустрэты публікай. Яны абодва заяўлялі, што фільм быў адным з самых складаных у іх кар'еры. Нікалсан у інтэрв'ю казаў, што роля Дзюваль была самай цяжкай жаночай роляй, якую яму даводзілася бачыць.
© Photo : Warner Bros. (1980)Вонкавыя здымкі гатэля "Оверлук" былі зробленыя ў атэлі Timberline Lodge на гары Худ у штаце Арэгон, а здымкі ў памяшканні - на студыі "Элстры" у Лондане. Менеджмент атэля папрасіў Кубрыка не выкарыстоўваць нумар 217, баючыся, што ніхто надалей не пагодзіцца там спыняцца. Кубрык змяніў нумар у фільме на 237, якога ў арэгонскім атэлі не было. Цяпер у атэлі "Стэнлі", які натхніў Кінга на напісанне рамана, нумар 237 ніколі не пустуе ...
Вонкавыя здымкі гатэля Оверлук былі зробленыя ў атэлі Timberline Lodge на гары Худ у штаце Арэгон, а здымкі ў памяшканні - на студыі Элстры у Лондане. Менеджмент атэля папрасіў Кубрыка не выкарыстоўваць нумар 217, баючыся, што ніхто надалей не пагодзіцца там спыняцца. Кубрык змяніў нумар у фільме на 237, якога ў арэгонскім атэлі не было. Цяпер у атэлі Стэнлі, які натхніў Кінга на напісанне рамана, нумар 237 ніколі не пустуе ... - Sputnik Беларусь
6/13
Вонкавыя здымкі гатэля "Оверлук" былі зробленыя ў атэлі Timberline Lodge на гары Худ у штаце Арэгон, а здымкі ў памяшканні - на студыі "Элстры" у Лондане. Менеджмент атэля папрасіў Кубрыка не выкарыстоўваць нумар 217, баючыся, што ніхто надалей не пагодзіцца там спыняцца. Кубрык змяніў нумар у фільме на 237, якога ў арэгонскім атэлі не было. Цяпер у атэлі "Стэнлі", які натхніў Кінга на напісанне рамана, нумар 237 ніколі не пустуе ...
© Photo : Warner Bros. (1980)Кінг спрабаваў адгаварыць Кубрыка браць Нікалсана на ролю Джэка Торанса. Сам пісьменнік хацеў бачыць у гэтай ролі Майкла Марыярці або Джона Войта, таму што ў іх выкананні галоўны герой першапачаткова выглядаў бы цалкам нармальным і толькі ў гасцініцы пачынаў апускацца ў бездань вар'яцтва. А Нікалсан здаваўся яму псіхаватым з самага пачатку.
Кінг спрабаваў адгаварыць Кубрыка браць Нікалсана на ролю Джэка Торанса. Сам пісьменнік хацеў бачыць у гэтай ролі Майкла Марыярці або Джона Войта, таму што ў іх выкананні галоўны герой першапачаткова выглядаў бы цалкам нармальным і толькі ў гасцініцы пачынаў апускацца ў бездань вар'яцтва. А Нікалсан здаваўся яму псіхаватым з самага пачатку. - Sputnik Беларусь
7/13
Кінг спрабаваў адгаварыць Кубрыка браць Нікалсана на ролю Джэка Торанса. Сам пісьменнік хацеў бачыць у гэтай ролі Майкла Марыярці або Джона Войта, таму што ў іх выкананні галоўны герой першапачаткова выглядаў бы цалкам нармальным і толькі ў гасцініцы пачынаў апускацца ў бездань вар'яцтва. А Нікалсан здаваўся яму псіхаватым з самага пачатку.
© Photo : Warner Bros. (1980)Перфекцыянізм Кубрыка даходзіў да такой ступені, што ён патрабаваў ад акцёраў прысутнічаць на выстаўленні святла на здымачнай пляцоўцы, хоць звычайна гэта праца для дублёраў. У Шэлі Дзюваль ад ператамлення здарылася нервовае знясіленне і пачалі выпадаць валасы. Адну з сцэн Кубрык прымусіў артыстку адыграць 127 разоў.
Перфекцыянізм Кубрыка даходзіў да такой ступені, што ён патрабаваў ад акцёраў прысутнічаць на выстаўленні святла на здымачнай пляцоўцы, хоць звычайна гэта праца для дублёраў. У Шэлі Дзюваль ад ператамлення здарылася нервовае знясіленне і пачалі выпадаць валасы. Адну з сцэн Кубрык прымусіў артыстку адыграць 127 разоў. - Sputnik Беларусь
8/13
Перфекцыянізм Кубрыка даходзіў да такой ступені, што ён патрабаваў ад акцёраў прысутнічаць на выстаўленні святла на здымачнай пляцоўцы, хоць звычайна гэта праца для дублёраў. У Шэлі Дзюваль ад ператамлення здарылася нервовае знясіленне і пачалі выпадаць валасы. Адну з сцэн Кубрык прымусіў артыстку адыграць 127 разоў.
© Photo : Warner Bros. (1980)На ролю Дэні Торанса было прагледжана каля 5000 кандыдатаў на працягу 6 месяцаў. Паколькі Дэні Лойд быў вельмі маленькім, і гэта быў яго першы фільм, Стэнлі Кубрык любым чынам засцерагаў яго. Падчас здымак Дэні знаходзіўся ва ўпэўненасці, што здымаецца ў драме, а не ў фільме жахаў.
На ролю Дэні Торанса было прагледжана каля 5000 кандыдатаў на працягу 6 месяцаў. Паколькі Дэні Лойд быў вельмі маленькім, і гэта быў яго першы фільм, Стэнлі Кубрык любым чынам засцерагаў яго. Падчас здымак Дэні знаходзіўся ва ўпэўненасці, што здымаецца ў драме, а не ў фільме жахаў. - Sputnik Беларусь
9/13
На ролю Дэні Торанса было прагледжана каля 5000 кандыдатаў на працягу 6 месяцаў. Паколькі Дэні Лойд быў вельмі маленькім, і гэта быў яго першы фільм, Стэнлі Кубрык любым чынам засцерагаў яго. Падчас здымак Дэні знаходзіўся ва ўпэўненасці, што здымаецца ў драме, а не ў фільме жахаў.
© Photo : Warner Bros. (1980)На здымкі сцэны з крывёю, якая выцякае з ліфта, сышоў амаль год.
На здымкі сцэны з крывёю, якая выцякае з ліфта, сышоў амаль год. - Sputnik Беларусь
10/13
На здымкі сцэны з крывёю, якая выцякае з ліфта, сышоў амаль год.
© Photo : Warner Bros. (1980)Шэлі Дзюваль пазней распавядала, што на здымкі знакамітай сцэны сышло 3 дні і 60 дзвярэй. Спачатку дзверы рабілі занадта тонкімі, і Нікалсан, які працаваў у добраахвотнай пажарнай брыгадзе, разносіў яе на трэскі. Пасля некалькіх дубляў было вырашана зрабіць больш трывалыя дзверы.
Шэлі Дзюваль пазней распавядала, што на здымкі знакамітай сцэны сышло 3 дні і 60 дзвярэй. Спачатку дзверы рабілі занадта тонкімі, і Нікалсан, які працаваў у добраахвотнай пажарнай брыгадзе, разносіў яе на трэскі. Пасля некалькіх дубляў было вырашана зрабіць больш трывалыя дзверы. - Sputnik Беларусь
11/13
Шэлі Дзюваль пазней распавядала, што на здымкі знакамітай сцэны сышло 3 дні і 60 дзвярэй. Спачатку дзверы рабілі занадта тонкімі, і Нікалсан, які працаваў у добраахвотнай пажарнай брыгадзе, разносіў яе на трэскі. Пасля некалькіх дубляў было вырашана зрабіць больш трывалыя дзверы.
© Photo : Warner Bros. (1980)Па дадзеных аднаго амерыканскага даследавання, самым страшным момантам у гісторыі кінематографа была прызнана менавіта гэтая сцэна з фільма "Ззянне", калі Джэк Торанс выломвае сякерай дзверы ў ванную.
Па дадзеных аднаго амерыканскага даследавання, самым страшным момантам у гісторыі кінематографа была прызнана менавіта гэтая сцэна з фільма Ззянне, калі Джэк Торанс выломвае сякерай дзверы ў ванную. - Sputnik Беларусь
12/13
Па дадзеных аднаго амерыканскага даследавання, самым страшным момантам у гісторыі кінематографа была прызнана менавіта гэтая сцэна з фільма "Ззянне", калі Джэк Торанс выломвае сякерай дзверы ў ванную.
© Photo : Warner Bros. (1980)Сцэна, у якой Джэк пераследуе Дэні ў лабірынце, здымалі амаль месяц. Некалькі разоў члены здымачнай групы разумелі, што заблудзіліся, і прасілі па рацыі дапамагчы ім выйсці з лабірынта.
Сцэна, у якой Джэк пераследуе Дэні ў лабірынце, здымалі амаль месяц. Некалькі разоў члены здымачнай групы разумелі, што заблудзіліся, і прасілі па рацыі дапамагчы ім выйсці з лабірынта. - Sputnik Беларусь
13/13
Сцэна, у якой Джэк пераследуе Дэні ў лабірынце, здымалі амаль месяц. Некалькі разоў члены здымачнай групы разумелі, што заблудзіліся, і прасілі па рацыі дапамагчы ім выйсці з лабірынта.
Стужка навiн
0