https://bel.sputnik.by/20220506/yashche-bolsh-masto-na-ramont-pragramu-darog-belarus-pashyryl-1062492499.html
Яшчэ больш мастоў на рамонт: праграму "Дарогі Беларусі" пашырылі
Яшчэ больш мастоў на рамонт: праграму "Дарогі Беларусі" пашырылі
Sputnik Беларусь
Масты і пуцеправоды ў рэспубліцы - балючая тэма, яны будаваліся дзясяткі гадоў таму і многія ўжо вычарпалі свой рэсурс. 06.05.2022, Sputnik Беларусь
2022-05-06T13:33+0300
2022-05-06T13:33+0300
2022-05-06T14:10+0300
дарогі беларусі
мост
рамонт
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/102381/88/1023818861_0:135:2000:1260_1920x0_80_0_0_9aac778aa3ca61a2a12e85bab8dee8b9.jpg
МІНСК, 6 мая - Sputnik. У Беларусі да 2025 года плануюць пачаць распрацоўку перадпраектных і праектных дакументацый для ўзвядзення і рэканструкцыі амаль 300 мастоў і пуцеправодаў. Такія абноўленыя даныя ўнеслі ў дзяржаўную праграму "Дарогі Беларусі" на 2021-2025 гады, адпаведная пастанова Саўміна апублікавана на Нацыянальна-прававым партале.У праграме істотна пашыраны пералік мастоў і пуцеправодаў, якія знаходзяцца на рэспубліканскіх аўтамабільных дарогах (у спісе маючых патрэбу ў рамонце і рэканструкцыі значацца 114 такіх збудаванняў), а таксама мастоў і пуцеправодаў на "мясцовых" дарогах (яшчэ 182 такія канструкцыі).Нагадаем, пасля абвальвання маста на Нямізе начальнік галоўнага ўпраўлення аўтамабільных дарог Міністэрства транспарту і камунікацый Беларусі Аляксандр Галаўнёў паведамляў, што дзяржаўнай праграмай "Дарогі Беларусі" на 2021-2025 гады прадугледжана рэканструкцыя 107 мастоў.На яго думку, гэты лік вельмі невялікі. Ужо тады рыхтаваліся змены ў дзяржпраграму па даручэнні прэзідэнта - планавалася зрабіць акцэнт на масты.Паводле ацэнак Мінтранса, каля 800 збудаванняў трэба перабудоўваць, таму што яны вычарпалі рэсурс даўгавечнасці і надзейнасці."Стомленыя" мастыУ складзе сеткі аўтамабільных дарог агульнага карыстання ёсць 5298 мастоў і пуцеправодаў агульнай працягласцю 187 тысяч пагонных метраў.Практычна ўсе масты на трасах Беларусі будаваліся ў 70-я гады мінулага стагоддзя, былі разлічаны на іншую нагрузку і інтэнсіўнасць выкарыстання. Таму апошнія гады абрушаныя масты становяцца часткай навінных зводак у Беларусі. Асноўная прычына такіх абвальванняў - "стомленасць канструкцый".За апошнія пяць гадоў у Беларусі адбылося некалькі выпадкаў абрушэння пуцеправодаў, прычым некалькіх - сёлета. Так, пліта пешаходнага моста абрынулася ў Гарадку ў красавіку гэтага года, таксама гучны інцыдэнт здарыўся і ў сталіцы, калі раніцай 8 студзеня 2022 года абваліўся мост на Нямізе - прама ў цэнтры Мінска."Стары" мост на Нямізе быў пабудаваны ў 1962 годзе. Капітальны рамонт праводзіўся ў 2004 і 2017 гадах, апошні быў касметычным. Як заяўлялі гарадскія ўлады, абследаванне моста, які абрушыўся, па выніках якога быў дадзены дазвол аб далейшай эксплуатацыі, апошні раз праводзілася ў сакавіку 2021 года.>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik БеларусьТаксама на Sputnik:
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Навіны
ru_BY
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/102381/88/1023818861_320:0:2000:1260_1920x0_80_0_0_bc04cad620eceb9f7aba801337f0c003.jpgSputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
дарогі беларусі, мост, рамонт
дарогі беларусі, мост, рамонт
Яшчэ больш мастоў на рамонт: праграму "Дарогі Беларусі" пашырылі
13:33 06.05.2022 (абноўлена: 14:10 06.05.2022) Масты і пуцеправоды ў рэспубліцы - балючая тэма, яны будаваліся дзясяткі гадоў таму і многія ўжо вычарпалі свой рэсурс.
МІНСК, 6 мая - Sputnik. У Беларусі да 2025 года плануюць пачаць распрацоўку перадпраектных і праектных дакументацый для ўзвядзення і рэканструкцыі амаль 300 мастоў і пуцеправодаў. Такія абноўленыя даныя ўнеслі ў дзяржаўную праграму "Дарогі Беларусі" на 2021-2025 гады, адпаведная пастанова Саўміна апублікавана на Нацыянальна-прававым партале.
У праграме істотна пашыраны пералік мастоў і пуцеправодаў, якія знаходзяцца на рэспубліканскіх аўтамабільных дарогах (у спісе маючых патрэбу ў рамонце і рэканструкцыі значацца 114 такіх збудаванняў), а таксама мастоў і пуцеправодаў на "мясцовых" дарогах (яшчэ 182 такія канструкцыі).
Нагадаем, пасля абвальвання маста на Нямізе начальнік галоўнага ўпраўлення аўтамабільных дарог Міністэрства транспарту і камунікацый Беларусі Аляксандр Галаўнёў паведамляў, што дзяржаўнай праграмай "Дарогі Беларусі" на 2021-2025 гады прадугледжана рэканструкцыя 107 мастоў.
На яго думку, гэты лік вельмі невялікі. Ужо тады рыхтаваліся змены ў дзяржпраграму па даручэнні прэзідэнта - планавалася зрабіць акцэнт на масты.
Паводле ацэнак Мінтранса, каля 800 збудаванняў трэба перабудоўваць, таму што яны вычарпалі рэсурс даўгавечнасці і надзейнасці.
У складзе сеткі аўтамабільных дарог агульнага карыстання ёсць 5298 мастоў і пуцеправодаў агульнай працягласцю 187 тысяч пагонных метраў.
Практычна ўсе масты на трасах Беларусі будаваліся ў 70-я гады мінулага стагоддзя, былі разлічаны на іншую нагрузку і інтэнсіўнасць выкарыстання. Таму апошнія гады абрушаныя масты становяцца часткай навінных зводак у Беларусі. Асноўная прычына такіх абвальванняў - "стомленасць канструкцый".
За апошнія пяць гадоў у Беларусі адбылося некалькі выпадкаў абрушэння пуцеправодаў, прычым некалькіх - сёлета. Так, пліта пешаходнага моста абрынулася ў Гарадку ў красавіку гэтага года, таксама гучны інцыдэнт здарыўся і ў сталіцы, калі раніцай 8 студзеня 2022 года абваліўся мост на Нямізе - прама ў цэнтры Мінска.
"Стары" мост на Нямізе быў пабудаваны ў 1962 годзе. Капітальны рамонт праводзіўся ў 2004 і 2017 гадах, апошні быў касметычным. Як заяўлялі гарадскія ўлады, абследаванне моста, які абрушыўся, па выніках якога быў дадзены дазвол аб далейшай эксплуатацыі, апошні раз праводзілася ў сакавіку 2021 года.
>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь