https://bel.sputnik.by/20220516/bolsh-za-pamlna-skarg-na-pratsu-zhkg-pastupla--sluzhbu-115-z-pachatku-goda-1062739035.html
Больш за паўмільёна скарг на працу ЖКГ паступіла ў службу 115 з пачатку года
Больш за паўмільёна скарг на працу ЖКГ паступіла ў службу 115 з пачатку года
Sputnik Беларусь
З усімі камунальнымі праблемамі беларусы зараз звяртаюцца па адзіным нумары – у службу 115. 16.05.2022, Sputnik Беларусь
2022-05-16T12:40+0300
2022-05-16T12:40+0300
2022-05-16T12:40+0300
жкг
скарга
беларусь
мінск
грамадства
беларусы
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/102194/12/1021941211_0:210:2897:1839_1920x0_80_0_0_a55d376f2a597349a119e87fa136f7eb.jpg
МІНСК, 16 мая – Sputnik. Больш за 500 тысяч заявак з пачатку года паступіла ў кантакт-цэнтр службы 115 і аналагічнага сервісу.Як адзначае дырэктар "Цэнтра інфармацыйных тэхналогій Мінгарвыканкама" Максім Бардовіч, нават такая вялікая колькасць зваротаў меншая, чым за аналагічны перыяд мінулага года – значыць, ёсць "пазітыўная дынаміка" па ліквідацыі недахопаў камунальшчыкамі."Асноўная тэматыка – уборка пад’езда, адсутнасць святла ў кватэры, уборка дваровай тэрыторыі", - цытуе яго словы БелТА.Паводле даных сайта 115, за красавік ад беларусаў паступіла 195 733 звароты. Часцей за ўсё звярталіся наконт санітарнага стану і добраўпарадкавання тэрыторый (больш за 45 тысяч заявак знаходзілася на выкананні, выканана 20,25 тысячы).Адзіны нумар для ўсіх праблемЗ 2015 года ў Мінску ў якасці эксперыменту ўвялі адзіны нумар для зваротаў грамадзян па ўсіх жыллёва-камунальных пытаннях. Паступова служба пашыралася на ўсю краіну, цяпер пры прарыве крана, праблемах з добраўпарадкаваннем у дварах, непрыбраных пад’ездах і іншых камунальных пытаннях беларусы могуць звяртацца па адзіным нумары 115, пакінуць скаргі з фатаграфіямі ў аналагічным дадатку "115.бел" ці на сайце "Мая Рэспубліка.115".Грамадзяне могуць сачыць за ходам выканання работ, ставіць адзнаку камунальнікам, службы абяцаюць аператыўна рэагаваць. У дадатку камунальнікі аператыўна апавяшчаюць карыстальнікаў аб бліжэйшых адключэннях вады, рамонтных работах і іншых часовых нязручнасцях.Згодна з сайтам службы, у Мінску за час працы 115 было вырашана больш за 9,5 млн праблем, на якія звярнулі ўвагу неабыякавыя грамадзяне (зарэгістравана 2,6 млн карыстальнікаў).>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik БеларусьЧытайце таксама:
беларусь
мінск
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Навіны
ru_BY
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/102194/12/1021941211_82:0:2813:2048_1920x0_80_0_0_6848a3a404b385e5271b398ca9527b74.jpgSputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
жкг, скарга, беларусь, мінск, грамадства, беларусы
жкг, скарга, беларусь, мінск, грамадства, беларусы
Больш за паўмільёна скарг на працу ЖКГ паступіла ў службу 115 з пачатку года
З усімі камунальнымі праблемамі беларусы зараз звяртаюцца па адзіным нумары – у службу 115.
МІНСК, 16 мая – Sputnik. Больш за 500 тысяч заявак з пачатку года паступіла ў кантакт-цэнтр службы 115 і аналагічнага сервісу.
Як адзначае дырэктар "Цэнтра інфармацыйных тэхналогій Мінгарвыканкама" Максім Бардовіч, нават такая вялікая колькасць зваротаў меншая, чым за аналагічны перыяд мінулага года – значыць, ёсць "пазітыўная дынаміка" па ліквідацыі недахопаў камунальшчыкамі.
"Асноўная тэматыка – уборка пад’езда, адсутнасць святла ў кватэры, уборка дваровай тэрыторыі", - цытуе яго словы
БелТА.
Паводле даных сайта 115, за красавік ад беларусаў паступіла 195 733 звароты. Часцей за ўсё звярталіся наконт санітарнага стану і добраўпарадкавання тэрыторый (больш за 45 тысяч заявак знаходзілася на выкананні, выканана 20,25 тысячы).
Адзіны нумар для ўсіх праблем
З 2015 года ў Мінску ў якасці эксперыменту ўвялі адзіны нумар для зваротаў грамадзян па ўсіх жыллёва-камунальных пытаннях. Паступова служба пашыралася на ўсю краіну, цяпер пры прарыве крана, праблемах з добраўпарадкаваннем у дварах, непрыбраных пад’ездах і іншых камунальных пытаннях беларусы могуць звяртацца па адзіным нумары 115, пакінуць скаргі з фатаграфіямі ў аналагічным дадатку "115.бел" ці на сайце "Мая Рэспубліка.115".
Грамадзяне могуць сачыць за ходам выканання работ, ставіць адзнаку камунальнікам, службы абяцаюць аператыўна рэагаваць. У дадатку камунальнікі аператыўна апавяшчаюць карыстальнікаў аб бліжэйшых адключэннях вады, рамонтных работах і іншых часовых нязручнасцях.
Згодна з сайтам службы, у Мінску за час працы 115 было вырашана больш за 9,5 млн праблем, на якія звярнулі ўвагу неабыякавыя грамадзяне (зарэгістравана 2,6 млн карыстальнікаў).
>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь Ад 4 да 30 рублёў:
як змяніліся сумы ў жыроўках беларусаў?
Дзяржкантроль
расказаў аб праблемах у ЖКГ і цэнаўтварэнні
Новыя нормы падагрэву вады ў жылых дамах зацверджаны ў Мінску
Генпракуратура распавяла
аб карупцыі ў сістэме ЖКГ