Эксперт SputnikPro: у інфаграфіцы павінны быць візуальныя зачэпкі

© SputnikЯўген Тарасенка праводзіць майстар-клас SputnikPro: што такое эфектыўная інфаграфіка і як яе стварыць
Яўген Тарасенка праводзіць майстар-клас SputnikPro: што такое эфектыўная інфаграфіка і як яе стварыць - Sputnik Беларусь, 1920, 25.01.2023
Падпісацца на
НовостиTelegram
Добрымі прыкладамі інфаграфікі лічацца мабільныя прыкладанні для смартфонаў, якія карысны людзям у паўсядзённым жыцці.
МІНСК, 25 сту – Sputnik. Простыя візуалізацыі цікава разглядаць, яны дапаўняюць тэкст. Такое меркаванне выказаў вядучы дызайнер медыягрупы "Россия сегодня" Яўген Тарасенка падчас свайго майстар-класа ў мультымедыйным прэс-цэнтры Sputnik Беларусь на тэму "Эфектыўная інфаграфіка: Сэнс + Дызайн + Кантэкст".
Ён падкрэсліў, што ўдалы дызайн інфаграфікі мяркуе лёгкае счытванне галоўных сэнсаў. Нават пры той умове, што чалавек не чытае загаловак ці, напрыклад, не ведае мову, на якой прадстаўлена візуалізацыя.
"Павінны быць візуальныя зачэпкі. Гэта дапамагае хутчэй счытваць карцінку і прымаць для сябе рашэнне, апускацца ў яе ці не", - сказаў эксперт.
У якасці добрых прыкладаў інфаграфікі эксперт назваў мабільныя прыкладанні, якія паказваюць, колькі чалавек спіць, вядуць падлік колькасці крокаў і дапамагаюць кантраляваць вагу.
"Гэта класныя візуалізацыі, якія працуюць і прыносяць карысць людзям", - сказаў Тарасенка.
Эксперт таксама падзяліўся са слухачамі важнымі крытэрыямі якаснай і карыснай інфаграфікі:
мае сэнс, важная для мэтавай аўдыторыі;
зразумелая і не выклікае пытанняў;
дае новыя веды і вопыт;
спрашчае ўспрыманне;
лёгкая ў навігацыі.
Асобна эксперт спыніўся на навуковай інфаграфіцы – візуалізацыі, якая прызначана для вузкага кола людзей. Па меркаванні эксперта, калі звычайны чалавек не можа ў ёй разабрацца – гэта зусім не кажа аб тым, што яна бескарысная. Такім прадуктам павінны карыстацца менавіта вучоныя.

Што такое SputnikPro

SputnikPro – міжнародны асветніцкі праект у галіне медыя, ініцыяваны агенцтвам Sputnik. Гэта сістэма ўнікальных семінараў, лекцый і майстар-класаў лепшых расійскіх і замежных медыяменеджэраў, экспертаў і вядучых спецыялістаў агенцтва для журналістаў, прэс-сакратароў, блогераў і студэнтаў старэйшых курсаў профільных аддзяленняў ВНУ.
Навучальныя модулі SputnikPro у вочным фармаце прайшлі ўжо ў 24 краінах: ад Арменіі да Індыі, ад Грэцыі да Кітая. Усяго з сакавіка 2018 года ў праекце прынялі ўдзел больш за 6 000 чалавек з 80 краін.
>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь
Чытайце таксама:
Як зрабіць інфаграфіку больш эфектыўнай, расказаў эксперт SputnikPro
Эксперт SputnikPro распавёў, як зараджалася і развівалася інфаграфіка
Эксперт назваў сакрэт раскруткі Telegram-канала
Стужка навiн
0