Заляцець у трэнды: якія відэа цікавяць карыстальнікаў?

© Sputnik / Виктор ТолочкоМайстар-клас "Асаблівасці стварэння і пасоўвання відэакантэнту" у мультымедыйным прэс-цэнтры Sputnik
Майстар-клас Асаблівасці стварэння і пасоўвання відэакантэнту у мультымедыйным прэс-цэнтры Sputnik - Sputnik Беларусь, 1920, 09.11.2022
Падпісацца на
НовостиTelegram
За апошнія гады сацыяльныя сеткі ператварыліся ў паўнавартасную інфармацыйную экасістэму, эксперт падзялілася сакрэтамі, як пападаць у трэнды сацсетак.
МІНСК, 9 ліс – Sputnik. Першае, з чаго трэба пачаць стварэнне відэа – гэта вызначыцца з фарматам і тэматыкай, пра гэта расказала падчас майстар-класа "Асаблівасці стварэння і прасоўвання відэакантэнту ў розных сацсетках з улікам спецыфікі аўдыторыі і фарматаў" у мультымедыйным прэс-цэнтры Sputnik шэф-рэдактар ​​анлайн-СМІ аб жывёлах "КОТ" Вікторыя Харламава.
© Sputnik / Виктор ТолочкоШэф-рэдактар ​​анлайн-СМІ аб жывёлах "КОТ" Вікторыя Харламава ў мультымедыйным прэс-цэнтры Sputnik
Шеф-редактор онлайн-СМИ о животных КОТ Виктория Харламова в мультимедийном пресс-центре Sputnik - Sputnik Беларусь, 1920, 09.11.2022
Шэф-рэдактар ​​анлайн-СМІ аб жывёлах "КОТ" Вікторыя Харламава ў мультымедыйным прэс-цэнтры Sputnik
Яна прывяла ў прыклад анлайн-СМІ "КОТ", якое з’явілася ў 2018 годзе, за час свайго існавання прыцягнула больш за тры мільёны падпісчыкаў і сабрала звыш 2,5 млрд праглядаў відэа на ўсіх платформах.
Харламава падкрэсліла, што ў сучасных рэаліях немалаважна не патрапіць у бан і не страціць акаўнт, на якім ёсць падпісчыкі.
© Sputnik / Виктор ТолочкоМайстар-клас "Асаблівасці стварэння і пасоўвання відэакантэнту" у мультымедыйным прэс-цэнтры Sputnik
Мастер-класс Особенности создания и продвижения видеоконтента в мультимедийном пресс-центре Sputnik  - Sputnik Беларусь, 1920, 09.11.2022

"Першае з чаго трэба пачаць – вызначыцца з тэматыкай і фарматам, якія цікавыя для карыстальнікаў. Людзі маюць які-небудзь запас часу: мы хочам або хутка даведацца пра навіны, у нас ёсць, скажам, хвіліна, ці ў нас ёсць дастаткова вялікая колькасць часу, і мы гатовы паглядзець міні-док або 20-хвіліннае відэа", - звярнула ўвагу яна.

У асноўным людзі заходзяць у сацыяльныя сеткі для спажывання кароткага кантэнту – гэта "ВКонтакте", Telegram, Instagram*, Facebook*, "Одноклассники" і TikTok.
© Sputnik / Виктор ТолочкоМайстар-клас "Асаблівасці стварэння і пасоўвання відэакантэнту" у мультымедыйным прэс-цэнтры Sputnik
Мастер-класс Особенности создания и продвижения видеоконтента в мультимедийном пресс-центре Sputnik  - Sputnik Беларусь, 1920, 09.11.2022
Але ёсць выключэнні – ўсё трэба адаптаваць пад пэўную аўдыторыю і мэту. Так, доўгі фармат відэа (звыш 10 хвілін) уласцівы для "ВКонтакте", Facebook*, "Одноклассники", YouTube і Дзэн, дадала Харламава.

Што такое SputnikPro?

SputnikPro – міжнародны асветніцкі праект у галіне медыя, ініцыяваны агенцтвам Sputnik.
Гэта сістэма ўнікальных семінараў, лекцый і майстар-класаў лепшых расійскіх і замежных медыяменеджэраў, экспертаў і вядучых спецыялістаў агенцтва для журналістаў, прэс-сакратароў, блогераў і студэнтаў старэйшых курсаў профільных аддзяленняў ВНУ.
Навучальныя модулі SputnikPro прайшлі ўжо ў 22 краінах: ад Арменіі да Індыі, ад Грэцыі да Кітая. Усяго з сакавіка 2018 года ў праекце прынялі ўдзел больш за 5 000 чалавек з 80 краін.
*Сацсеткі, якія забаронены ў Расіі як экстрэмісцкія
>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь
Таксама на Sputnik:
Чамаданава: SputnikPro – ідэальная пляцоўка для падрыхтоўкі блогераў
Эксперт назваў сакрэт раскруткі Telegram-канала
SputnikPro: як атрымаць даход ад кантэнту – стратэгія манетызацыі
SputnikPro: Вышынскі пра сувязь якаснай публіцыстыкі і пазіцыі аўтара
SputnikPro: тры правілы паспяховага Telegram-канала
Стужка навiн
0