Захарава: Deutsche Welle – прапагандысцкая машына НАТА

© Пресс-служба МИД РФ / Перайсці ў медыябанкАфіцыйны прадстаўнік Міністэрства замежных спраў Расіі Марыя Захарава
Афіцыйны прадстаўнік Міністэрства замежных спраў Расіі Марыя Захарава - Sputnik Беларусь, 1920, 06.02.2022
Падпісацца на
НовостиTelegram
Расійскі дыпламат пракаменціравала заяву афіцыйнага прадстаўніка дзярждэпартамента ЗША аб закрыцці маскоўскага офіса DW.
МІНСК, 6 лют – Sputnik. Дзярждэпартамент ЗША падтрымлівае нямецкую медыякампанію Deutsche Welle, бо гэта прапагандысцкая машына НАТА, заявіла афіцыйны прадстаўнік МЗС Расіі Марыя Захарава.
"Тое, што амерыканскае знешнепалітычнае ведамства падтрымлівае нямецкі тэлеканал, які фінансуецца з дзяржбюджэту ФРГ, гаворыць само за сябе – натаўская прапагандысцкая машына ў дзеянні", - напісала яна ў сваім Telegram-канале.
Захарава таксама задала пытанне, калі Дзярждэп выпусціць даклад пра фэйкі Bloomberg.
"Пра RT ж выпусціў, хоць фактаў не было. А пра Bloomberg фактаў дастаткова, а дзярждэп маўчыць", – адзначыла Захарава.
Раней афіцыйны прадстаўнік дзярждэпартамента ЗША Нэд Прайс заявіў, што ў Вашынгтоне асудзілі рашэнне Расіі закрыць маскоўскі офіс Deutsche Welle.

Прынцып люстранасці

Маскоўскае бюро DW спыніла сваю працу раніцай у пятніцу 4 лютага пасля таго, як яго паўнамоцтвы былі адкліканы. Рашэнне расійскага ўрада набыло сілу ў 9 раніцы па маскоўскім часе.
Такі крок Масквы стаў адказам на спыненне вяшчання тэлеканала RT DE у Германіі. Напярэдадні камісія рэгістрацыі і нагляду медыярэгулятараў ФРГ афіцыйна забараніла вяшчанне тэлеканала RT DE у Германіі, растлумачыўшы гэта тым, што ў арганізатараў вяшчання няма неабходнага дазволу. Кіраўніцтва RT паведаміла, што абскарджвае ў судзе рашэнне нямецкага рэгулятара.
Як заявіла ў пятніцу афіцыйны прадстаўнік МЗС Расіі Захарава, калі Берлін зменіць сваю пазіцыю ў дачыненні да RT DE, то і Масква адкажа пазітыўна. Пры гэтым яна падкрэсліла, што "калі Германія пойдзе на эскалацыю, мы адкажам таксама".
У ноч на суботу па маскоўскім часе агенцтва Bloomberg на сайце выпусціла заметку аб распачатым "уварванні" Расіі ва Украіну, затым прызнала памылку і выдаліла яе. Паводле заявы агенцтва, акалічнасці здарэння расследуюцца.
>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь
Камп'ютэрная клавіятура, архіўнае фота - Sputnik Беларусь, 1920, 28.10.2021
Мінінфарм Беларусі патлумачыў блакіраванне Deutsche Welle
Чытайце таксама:
Нямецкі рэгулятар пастанавіў спыніць вяшчанне RT DE
Сіманьян аб забароне RT у Германіі: вяшчаць не спынім
Захарава распавяла аб "вычварэнцах" у Bloomberg і Bild
Забарона RT DE у Германіі: МЗС РФ аб'явіў меры ў адказ
Захарава расказала, ці пойдзе Масква насустрач Берліну ў сітуацыі з RT DE
Лаўроў заклікаў спыніць дыскрымінацыю RT DE у ФРГ
Сайт нямецкага выдання Deutsche Welle у Беларусі заблакіраваны
Гэта іншае? Захарава ацаніла рэакцыю Германіі на блакіроўку DW у Беларусі
Стужка навiн
0